Terug naar overzicht
Wij hebben bellenblazers in beertjestrouwkoppel;gekocht op bedankjes.nl.
Wij gaan een ijskarretje laten komen voor de kleine en de "grote" kindjes :-)
Kijk eens op de website van lobbes (nederlandse site), hier hebben ze leuke kleine spulletjes, niet te duur waar je zeker en vast iets mee kan doen.
Toen we trouwden, deed ik 2 duobanen, waardoor ik juf was in 2 klassen: het eerste met 18 lln en het zesde met 28 lln. Heel wat kinderen hadden ook nog broers en zussen die misschien ook wel zouden komen kijken en ook in de familie en vriendenkring zijn er heel wat kindjes. Zo moest ik dus veel pakjes voorzien: 100 stuks. Maar we hebben dit budgetvriendelijk kunnen houden! Ik had doorschijnende zakjes (AVA) gevuld met van die suikeren hartjes (Makro) en aan elk zakje een stempelstift (Kruidvat). Voor die 100 zakjes kwam dit op €34. Voor een foto: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_foto2.php?foto_id=521438&fotoboek_id=44336
ik vind bellenblazen heel fijn voor de kids
Hoi,Ik denk dat je bij kindjes steeds scoort als je snoepjes geeft. Een klein zakje is al goed. Wij gaan dit ook doen. Heb plastiek zakjes gekocht en ga die afwerken met snoepgoed en lintjes in onze themakleuren.Groetjes