Terug naar overzicht
zelf heb ik ook geen foto's ...maar onze bloemist had een album met alle voorbeelden die hij al ooit gemaakt had. ( altaarstukken, voor aan de stoelen, ingang kerk, thuis, bruidsboeket...)Misschien moet je daar eens vragen waar je je bloemen laat maken...
Ellen, Als je in google bruidswerk of bruidsboeket intoetst,kom je bij de sites van diverse bloemzaken terecht, de meeste hebben behalve wat foto's van bruidsboeketten ook dikwijls foto's van kerkversiering en dergelijke. Eén van de mooiste sites vind ik persoonlijk Seniflorum maar er zijn nog tal van andere. Veel zoekplezier. groetjes ine
ALs je van Brugge bent zou ik je de Blauwe Buxus aanraden. Zij deed onze kerkversiering en iedereen bofte erover. Je kan bij haar kijken in boeken en dan maakt zij het. Ze deed een paar huwelijken van vriendinnen van mij en het was altijd super mooi! En vooral: betaalbaar! Wij betaalden voor alles amper 200 €GroetenSophie
Hey Ellen,Vraag het misschien eens aan jullie pastoor. Onze priester heeft mij in contact gebracht met een liturgische groep uit onze gemeente. Zij staan ook in voor het onderhoud van de kerk. Ik moet enkel de bloemen betalen, zij maken het altaarstuk, versieren de bruidskaars en stoelversiering.GroetjesElke25/03/2006