Terug naar overzicht
Hey Sarah, alvast proficiat hé met je komende huwelijk. Ik kan als professioneel muzikante van jullie viering zeker iets hartverwarmend moois maken. Kijk gerust eens op mijn infopagina of mail gerust naar tantrijn@hotmail.com groetjes, Sanderijn
Wij hebben samengewerkt met Chelsy uit Meulebeke. Iedereen was het er over eens dat het prachtig was. Bij het eerste liedje was iedereen aan het snotteren. ZEKER een aanrader!
Wij hadden volgende: www.marrymarry.tk Een echte aanrader voor een +/- 350 euro Gwen
Beste Sarah, Mijn vrienden hadden zangeres Alina geboekt en het was zo uniek en mooi, dat wij haar ook aan onze andere vrienden hebben aangeraden. Wij hebben haar ook uitgenodigd voor de verjaardagsreceptie van onze pa en hij was superblij om haar terug te mogen horen. Een pracht van een stem! De zang op internationaal niveau! Groetjes Elke
Beste Sarah, Neem alvast een kijkje op onze site www.art-times.be . Hierop bevinden zich enkele luisterfragmenten. Contacteer ons vrijblijvend voor een offerte. Groetjes, Kris
Gwen gaf marrymarry.tk door maar het is www.merrymarry.be (eerste a is een e en het is ondertussen .be geworden)