Terug naar overzicht
Hoi Ben je al gaan kijken bij bruidsmode Cony?? Kijk eens op internet, ze hebben daar echt ALLES! Groetjes en veel succes met je zoektocht!
Ik denk dat je in de chapeau in Antwerpen nog de grootste keuze hebt. Ze nemen daar ook echt wel de tijd voor u om iets te zoeken. De mensen zijn een beetje raar (wij moesten bijvoorbeeld onze ogen sluiten en vertellen hoe we er wilden uitzien op onze trouwdag...) Maar qua keuze heb je daar echt heel erg veel... Nog veel succes hé! Ik ben zeker dat je kleedje wel zal vinden :)
Bij Diana David stel je zelf je kleed samen, zo simpel of geraffineerd als je zelf wilt!
Misschien helpt het om merken te vergelijken. Bijvoorbeeld Marylise is een heel mooi merk met niet te veel opsmuk maar de details zijn mooi afgewerkt. Als je een simpele jurk wil kan je bv de meeste jurken van Linea Rafaeli al links laten liggen aangezien hun stijl iets uitbundiger is. Ga daarna naar winkels waar ze jou favo merken verkopen en dan kan je passen of die stijl je ook staat. Bv mijn idee van een trouwjurk heb ik moeten aanpassen omdat ik gewoon niet met het model stond dat ik "op papier" mooi vond.
ik wou ook een simpele jurk en vond ook nergens mijn zin toen ben ik gaan kijken op een website van braziliaanse en andere zuiderse jurken en heb in belgie dan zo een kleedje laten maken bij een dame die naait als hobby. De prijs was echt redelijk omdat het een korte jurk was en ben achter mijn stof naar stoffen janssens in gent gegaan die niet goedkoop is maar waar je echt alles vind en uiteindelijk had ik wat ik wou
Hallo Inge, kom anders bij Het Bruidsparadijs te Merksem aanstaand weekend eens naar de opendeurdagen kijken. Dan staan er zo'n 100 bruidsjurken tentoon gesteld ... in alle stijlen, in alle prijsklasses. Je kan ook een combinatie maken van een simpele rok (smal of breed) met dan een top naar keuze ... een top ook volledig zonder al teveel opsmuk of met toch wat meer. 't Is maar door bepaalde combinaties te maken en aan te doen dat je ziet of je het mooi vindt en of het je staat of niet. Wil je tijdens onze opendeurdagen ook bruidsjurken passen, maak je op voorhand wel even een afspraak (eigenlijk vragen we steeds op afspraak te komen zodat je zeker bent dat er een verkoopster voor je beschikbaar is). OPENDEURDAGEN 16 en 17 oktober (10u-18u)Nog veel succes in je zoektocht!Marita
Hoi Inge Ik heb mijn kleed gekocht bij La Tiara in Antwerpen... Ruime keuze en hier hebben ze echt heel simpele kleedjes, maar ook kleedjes met veel tralala.... ;-) zeker eens de moeite om te gaan kijken. www.latiara.be Grtjs Sara
Wil je mooi en goedkoop bruisdkleed www.aziexport.be in Turnhout bij lin en davy vanaf 199, 299,... mijne kost 399 met stola erbij. de kwaliteit is uitstekend en perfect afgewerkt. Ik koos voor een trouwjurk in de stijl van Linea Raffaelli.In de bruidswinkel zou hij me 1500 euro meer gekost hebben, die we nu voor andere zaken hebben kunnen gebruiken.Gr
Hey Inge, Ik kan Sarah bijtreden, heb mijn kleedje ook bij La Tiara gehaald, ze hebben daar echt vanalles. Ze werken met een NY-ontwerper die hele mooie zaken heeft met leuke details zonder veel trala Sarah Danielle (als ik het goed voor heb zijn er maar 2 winkels in Belgie die deze kleedjes verkopen) Echt eens gaan zien hoor! En leuke eigenaars (moeder en dochter) Sab
Hoi Inge, Ben ook op zoek naar mijn kleed en heb al een paar winkels gedaan. Marylise is inderdaad een merk waarbij de jurken heel mooie zijn met niet te veel pareltjes en frulletjes :o)! Ik ben heel tevreden van het bruidshuis in Merksem. Je krijgt er goeie service en uitleg. Ze hebben daar de jurken van Marylise, Rembo styling en Linea Rafaili. groetjes
en nu zijn we natuurlijk benieuwd waar je het uiteindelijk gevonden hebt hé :p