Terug naar overzicht
Een bloemenzaak kan je zeker verder helpen, hoor! Die hebben dat ook nodig om mee te bloemschikken en zo. Wat de prijs daarvan echter is, is nog iets anders! Ik zou eerder mensen aanspreken. Misschien kent iemand wel een persoon die zo'n boom heeft in de tuin!
Dag Véronique, Helaas niet... Veel treurwilgen en berken, geen krulwilgen... Daarenboven heb ik toch takken van 1m nodig... Niet eenvoudig. Maar ik zal eens deftig rondhoren naar de tuinfamilieleden... Toch bedankt hé! Groetjes, Sarah
Je kan ook cij Casa en blokker kijken voor deco-takken. Zeker rond de herfst zijn die daar te vinden.
Van waar ben je? Misschien ken ik iemand die je die wel wil geven. Heb je er veel nodig?
Ik weet niet van waar je bent, maar check zeker eens Floralux in Dadizele. Overvloed aan decoratiemateriaal voor een zacht prijsje.
ik heb hier twee krulwilgen in de tuin staan! van waar ben je afkomstig , ik wil gerust de takken afknippen. hoeveel heb je er ongeveer nodig? je kan me altijd even een prive berichtje sturen groetjes
Ik heb ook krulwilgen staan en ken ook veel mensen die er hebben. Stuur gerust een berichtje. nosferatugirl@hotmail.com