TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
6-5-2006
|
2-3-2006 13:53:29
Hey Lindsay,
Ik zie dat we op dezelste dag trouwen!!! Waar ben jij geweest voor je kleed? Wat vreemd dat alles zo anders is of dat je besteld hebt. Ben je zeker dat ze het verkeerde kleed niet besteld hebben?
Groetjes, Tilly (06/05/06)
|
|
6-5-2006
|
2-3-2006 14:15:21
Bij het Bruidshuis in Merksem.
Het is niet zo dat het anders is dan ik besteld heb hoor. Ik heb het wel degelijk zo besteld. Ik had het gepast in een andere kleur en stof dan ik het wou. Dus heb ik het besteld in ivoorkleur en in zijde. En zo is het ook geleverd. Alleen ziet het er in die zijdestof toch wel totaal anders uit en dat had ik niet verwacht...
|
|
11-8-2006
|
2-3-2006 14:46:36
Hoi Lindsay,
Vraagje, als ze na je eerste pas je kleed bv met een maat moeten inleggen moet je daarvoor dan bij betalen? Want ik ben nu ook aan het vermageren en het gaat heel goed. In juni moet ik terug en als ik zo verder vermager zal ik wel een maatje kleiner hebben.
Grtz Debra 11/08/06 http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
|
|
6-5-2006
|
2-3-2006 14:51:39
Bij het Bruidshuis kosten de retouches 15 EUR per uur, dus dat kan echt wel oplopen, hoor!
|
|
3-12-2005
|
2-3-2006 19:49:23
Hey Lindsay,
ik zou me er geen zorgen over maken ... geloof het van een "ervaren bruid" :o) Er zijn hier trouwens al heel wat topics de revue gepasseerd met telkens hetzelfde "probleem".
Ook ik had bij mijn eerste pasbeurt absoluut het wauw gevoel niet meer. En mijn kleed was wel helemaal zoals ik het gekozen had. Maar toen ik voor de tweede keer ging passen en op dat moment ook mijn proefkapsel had, begon het al terug te kriebelen. En op de dag zelf, met aangepaste make up en mijn definitieve kapsel, was het daar helemaal weer ... dat bijzondere wauw gevoel. Het komt dus allemaal wel in orde.
Veel succes kathleen 03.12.05
|
|
20-5-2006
|
2-3-2006 20:27:02
Dag Lindsay,
bij mij viel die eerste pasbeurt ook wat tegen. Je bent dus zeker niet alleen.
Ik hoop dat ik bij de volgende pas op 20 maart terug het wauw gevoel heb, dat ik had toen ik dit kleed koos!
We zullen zien,
groetjes Sandra 20-05-2006
|
|
17-12-2005
|
3-3-2006 8:11:02
Hoi,
Ik kan enkel bevestigen wat Kathleen zegt. Bij mij was dit net hetzelfde.
Groetjes,
Joke 17/12/05
|
|
25-3-2006
|
3-3-2006 13:08:14
Lindsay,
Zoals je kan lezen, moet je zeker niet panikeren, t' komt allemaal wel goed en inderdaad een juweeltje, kapsel en make-up doen ontzettend veel. Ik duim in elk geval voor je. En zeggen dat je bruidegom ongetwijfeld toch wel paf zal staan als hij je de eerste keer op de grote dag mag bewonderen tenslotte ben je dan "zijn bruid" en volgens mij al staan we daar in een jute zak dan vinden ze het nog fantastisch. Enfin ik zal je nog laten weten hoe het mij over 21 dagen vergaat.
groetjes ine
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|