Terug naar overzicht
Hallo Niki Ik ben vorige week naar de beurs in Brugge geweest. Heel gezellig hoor allemaal, bijna alles was aanwezig zoals bruidskledij, kledij voor de bruidegom, de grotere feestzalen, vervoer zoals koetsen, auto's etc. veel fotografen, juweliers, verkopers van champagne, kappers, etc. Bij iedere stand worden er folders in je handen geduwd of je aangeboden om deel te nemen aan wedstrijden om bv. je trouwringen te winnen of je jurk of misschien wel een gratis feest wat helaas niet gelukt is voor ons. ( was draaien aan een rad ) Bruidslingerie was er helaas niet bij maar wie weet in Genk misschien wel. Ik vond het wel eens de moeite, dus alvast veel plezier daar hoor. Groetjes Britt
hey, wij zijn in antwerpen geweest, het was zeker is de moeite, allew wat je maar kan bedenken dat je nodig hebt voor een trouw kan je daar vinden, maar lingerie heb ik toen ook niet gezien, je doet er wel leuke ideetjes op en krijgt massa's folders en wij hebben ook niets gewonnen die dag :-/ maar zeker is de moeite om langs te gaan groetjes
ohhh tof allemaal, wij gaan zondag eens in genk kijken... ben benieuwd... heb wel alles al in mijn hoofd gepland, maar wie weet doe ik wel heel andere ideeen op... veel plezier..