Nu Online
Momenteel zijn er 364 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes, aan wie geven

14-10-2010 12:22:34
Ik heb een site gevonden met hele leuke bedankjes maar zit een beetje in de knoop met het aantal...

* Geef je aan iedere persoon 1
* Geef je per koppel 1
* Wat indien er een koppel met kinderen komt?

Groetjes,

Niki

Niki
27-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 748

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik14-10-2010 12:58:20

Hoi Niki,

Wij gaan onze bedankjes per koppel geven.

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik14-10-2010 13:52:10

Hey Niki,

op welke site heb je bedanktjes gevonden?

groetjes

marleen
22-1-2011
 Meld misbruik14-10-2010 13:54:01

hey niki

wij geven per persoon en bedankje
en kinderen komen er bij ons niet op het avondfeest
vind het nogal raar dat mensen hun kinderen meebrengen..

groetjes

Niki
27-5-2011
 Meld misbruik14-10-2010 14:03:59

Hoi Marleen,
Ik heb zelf 3 kinderen. Die wil je toch op je feest???

En die krijgen een kadootje.
Mijn metekindje zal er bvb ook bijzijn

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik14-10-2010 14:06:10

Idem zoals Marleen, iedereen eentje en er zijn geen kinderen op ons avondfeest. We zeggen het dan ook expliciet aan iedereen dat er geen kinderen zullen aanwezig zijn :)

Mijn broer/zus zijn net blij dat ze eens een avondje alleen kunnen weggaan.

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik14-10-2010 14:13:50

Wij voorzien een kado per koppel.
Aan de kerk zijn er kadotjes voorzien voor de kinderen. Misschien dat je kan zien dat je nog wat overschot hebt, dan kan je dat nog aan de kinderen geven.

Niki
27-5-2011
 Meld misbruik14-10-2010 14:21:07

Dat is een idee Kelly.

Ik zou graag mijn kids erbij hebben op het avondfeest, maar mijn metekindje en nog een paar kindjes zullen er bijzijn voor kerk en gemeentehuis.

Dan kan ik inderdaad aan de kerk uitdelen!

Bieke
2-9-2011
 Meld misbruik14-10-2010 15:22:19

wij geven aan iedereen een gezandstraald champagneglas, voor de kindjes aan de kerk voorzien we snoepjes

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik14-10-2010 15:31:41

Ons zoontje en een zoontje van vrienden zal ook aanwezig zijn op avondfeest. Onze babysit gaat er mee naar huis wanneer hij moe is (voordeel is dus ook dat zij zich met ons zoontje kan bezig houden tijdens feest). Ik zou het ook niet anders willen dan dat hij erbij is! Uiteindelijk is het voor hem eveneens een groot feest! En willen hem zoveel mogelijk mee betrekken in het gebeuren.

Hoe oud zijn uw kindjes? Ga jij iets speciaal doen met hen in de kerk? Weet nog niet goed hoe ik hem daar kan betrekken buiten de ringen afgeven.... Tegen dan is hij nog maar 3 jaar..

Niki
27-5-2011
 Meld misbruik14-10-2010 16:50:02

@ Kelly: Indien je de ringen op een kussentje vastmaakt, moet hem dat zeker lukken.
Mijn zoontjes van 8 en 11jr zullen bloemblaadjes strooien, mijn dochter van 15jr zal de ringen geven. (jaja, kheb al een tiener ook :-) )

Mijn metekindje van 7jr zal de bedankjes aan de mensen geven, dan heeft ze ook iets te doen he :-)

Mijn zussen van 17 en 20 zullen als babysiut fungeren. hihi
Aangezien de kleinste (hij moest het horen) met Oudjaar ook makkelijk tot 2uur wakker blijft zullen ze allemaal het hele feest meemaken.

HEERLIJK, tis net zoveel hun feest, zoals je zegt!

Indien hij echt omvalt van de slaap (gezien de stress enz) gaat m'n zus of mijn partners broer+vriending met hem naar huis.

Volgende week afspraak met de priester en personen van UVV, dan beslissen we welke dienst en kijken we ook hoe we de kids hier kunnen laten inpassen.
Denk dat ik hen sowieso iets ga laten voorlezen en ze mogen elk een achtergrondliedje kiezen voor tijdens de ceremonie.

Tijdens het avondfeest gaan we ook het "kousenbandspelletje" doen en dan laat ik de jongens elk met een mandje rondgaan om het geboden geld op te halen.
Mijn dochter mag na mezelf als eerste met mijn splinternieuwe echtgenoot dansen (haar stiefpapa) aangezien zijn mama overleden is, lijkt me dit de beste oplossing wanneer ik met mijn papa dans.

De kids weten hier wel dat we "ooit" eens gaan trouwen maar weten niet dat het zo dichtbij is!

Heb jij nog andere ideetjes misschien?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-10-2010 17:50:57

I.v.m. de bedankjes is het een beetje te zien wat je geeft... Iets decoratief (bv. een plantje) kan je uiteraard per koppel geven (want wat ben je nu met 2 krak dezelfde dingen?), maar iets om te eten bv. (cupcake, koekje,...) geef je beter per persoon.

chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik14-10-2010 19:13:15

Hallo,

Wij geven ook onze bedankjes per koppel, aan het gemeentehuis hebben we wat voor de kindjes voorzien, hopelijk komen er toch want dat zou leuk zijn, de rest ervan geef ik op het feest wel mee met ouders van hen, heb zelf ook nog een jong kindje en een tiener, wil ze voor geen seconde missen hier op deze dag of op het feest, de kindjes van mijn broer gaan mee als bruidskindjes samen met ons kleinste die dan vier zal zijn, ze gaat nu al mee op tocht naar vanalles en vraagt wekelijks wanneer ze kleedjes krijgt om een prinses te worden, das zo vertederent dan, ik word door mijn zoon die dan net geen 16 is naar het gemeentehuis geleid daar mijn vader overleden is, dat raakt me nu al, hij vroeg er zelf naar dat doet je iets als mama dan...
Zeker je kinds erbij houden zou ik zeggen, succes nog...
Grtjs Chrisje

Niki
27-5-2011
 Meld misbruik14-10-2010 19:34:46

oooooooooh zooooooooooo lief zeg van je tiener en van je kleine prinsesje !!!

Dacht inderdaad aan een klavertje vier of een leuke zonnebloem als bedankje, en dan voor de kids nog een speciaal doosje/zakje/speeltje met snoepjes.

En inderdaad Chrisje, de kids horen er de hele dag en avond bij

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik14-10-2010 20:53:36

Hoi,

Wat de bedankjes betreft, ik denk dat dit vooral ook afhankelijk is van hoe groot de bedankjes zijn en hoeveel ruimte je eventueel nog hebt op de tafel (met alle borden, glazen, bestek, kaarsen, bloemen, menu-kaartjes, enz...). Je kan ze natuurlijk ook ergens opzij zetten en dan persoonlijk aan de genodigden uitdelen, dan hoef je hier geen rekening mee te houden :-).

Wat de kinderen betreft, bij ons komen zij ook niet naar ons avondfeest. Ik heb het dan wel over echt kleine kinderen. Vanaf de leeftijd van 12 ongeveer zijn ze natuurlijk wel welkom :-). De kleintjes hebben er zelf toch niets aan aan dat lange aan tafel zitten en de ouders zitten dan maar met het gezaag...

We gaan wel een klein kadotje voor de kinderen voorzien aan de kerk, iets van snoepjes ofzo :-).

Als je natuurlijk zelf kinderen hebt, ligt dat natuurlijk helemaal anders. Je eigen kinderen wil je er natuurlijk bij op jouw speciale dag, maar dit is bij ons niet het geval ;-).

Groetjes!

Evelien

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik15-10-2010 8:40:03

Als de kinderen inderdaad al wat groter zijn, is het makkelijker om ze iets te laten doen he (liedje kiezen, tekstje lezen,...) maar 3 jaar... Ik weet ook helemaal niet hoe hij gaat reageren over de aandacht dat we, als gezin, die dag krijgen van iedereen...
Ik blijf verder nadenken over iets, maar momenteel heb ik echt NIETS van idee om mijn zoontje te laten doen... Wordt vervolgd..

Niki
27-5-2011
 Meld misbruik15-10-2010 10:34:43

Ik denk met je mee!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...