Terug naar overzicht
Ik vind het leuker om zelf ons huwelijk te organiseren. Dan kan je er echt je eigen ding van maken. Dus geen weddingplanner voor ons
Hoi Kim, ik denk dat de meeste mensen op dit forum hun huwelijk liever zelf plannen, maar dat dat niets zegt over de markt ervoor. Mits er een opleiding voor is, zal er ook wel een markt voor zijn denk ik. Maar ik denk niet dat je die mensen hier op het forum zal vinden. Op een uitzondering na misschien...
Hey Kim, Ook wij zouden geen gebruik maken van een weddingplanner. Persoonlijk geef ik dat budget liever aan het feest zelf. Er is natuurlijk wel een markt voor. Succes
goh ik doe het enorm graag zelf allemaal... alleen denk ik wel dat het heel handig zou zijn een weddingplanner te hebben op de dag zelf... ik zie namelijk honderd en één dingen die ik echt zelf op die dag niet kan regelen/doen en ik weet ook niet echt vrijwilligers hier in onze families dusjahh!
Ik sluit me an bij Elisa :) Wij hebben er ook gewoon het budget niet voor dusja ...
Wie een weddingplanner neemt zal wss niet op deze site zitten om allerei ideetjes op te doen :-)
Ik sluit me aan bij Roxanne!
Dag iedereen, Bedankt voor de info. Idd de bruidjes die hier op het forum zitten zullen geen nood hebben aan een weddingplanner. Ikzelf zou ook nooit budget geven aan een weddingplanner vandaar mijn twijfel over de markt. Groetjes, Kim
misschien is eventplanner wat ruimer en is er hier wat meer vraag naar? Vb. ook voor verjaardagsfeestjes, geboortefeestjes, ...Ik denk dat vooral mensen met veel geld die iets extra willen of met tijd te weinig, geld uitgeven aan een wedding planner, dus dat je u dan in die markt moet laten zien? Succes :-)