Terug naar overzicht
Wij huren een bus bij www.the-london-ceremony-bus.com dit zijn oldtimerbussen... ik vind die persoonlijk heel mooi, de Glamour Lounge witte limo bus vind ik ook te groot....
Goh is moeilijk he. Spijtig dat je allebei zo een uitgesproken mening hebt he. Is er niet 1 van jullie 2 die rapper naar het ander idee helt, dan de andere persoon? Iedereen samen zetten, is wl leuk en tof voor de sfeer, àls iedereen overeenkomt he.Bussen en dergelijke wordt tegenwoordig wel meer genomen dan bv veel volgwagens apart. Al die volwagens vind ik heel mooi en chique maar vind dan wel dat je een echte suite (vrij gekleed) moet hebben, anders is het een stom zicht vind ik. Een alternatief voor die robuuste modene limo, is een oldtimersbus. Je zit dan ook allemaal samen. Je hebt zoveel bedrijven en zoveel keuzes daarin. Ik zou persoonlijk ofwel oldtimersbus of volgwagens nemen, maar geen limo, vind ik idd ook te log, niet romantisch genoeg. Het kan en mag super modern zijn, maar die lim, neen. Mijn bescheiden mening maar hoor Grtjs
neem een jaguarbus ^^ goh, alle voor- en nadelen afwegen en hetgene nemen waar jij en je verloofde je het beste mee voelen zou ik zo zeggen
Hoi hoi, Mijn neef en zijn vrouw zijn deze zomer in een Mercedes Ponton van het jaar 1957 getrouwd! Een hele mooie wagen voor een lage prijs! Misschien moeten jullie toch maar eens op deze website kijken! Ik vond het echt de moeite waard!www.trouwineenoldtimer.be Veel succes met de zoektocht!
heey , ik had altijd gezegd dat ik met de koets wou trouwen!wij zijn allebei paardengek! Maar nu heeft mijn schoonmoeder het in mijn vriend zen hoofd gestoken dat trouwen in april met de koets riskant is en dit en dat !met resultaat mijn vriend wil niet meer trouwen met de paardentram! dus wij ook naar de huwelijksbeurs en zagen daar ook die bus!en we hebben die vastgelegd , omdat dit de enige andere manier was om met onze suite samen te zitten en dat vinden we wel heel belangrijk dat we de gehele dag met ons familie kunnen samen zijn! Dus jah wij hebben de limo genomen! ik zou echt eens op een rijtje zetten wat jij belangrijk vind aan het vervoer en voor je vriend hetzelfde en dan eens vergelijken wat de overeenkomste zijn en dan van daaruit eens kijken welk vervoer je het beste neemt? Ik heb dat voor mezelf ook zo gedaan omdat men vriend echt niet met de koets wou en jah ik wil mijn familie erbij dus zodoende. hoop dat je er uit komt!en het vervoer van je dromen vind! groetjes
zolang je maar niet kiest voor feestbussen tielt zit alles goed, want dat zijn oplichters!
Hey, Als je niet naar het budget moet kijken zou ik kiezen voor de jaguars!!! Deze wagens stralen klasse uit. Het was/is ook mijn droom om met de jaguars te rijden.. Maar we kiezen voor een andere wagen omdat onze droom-locatie al heeeeel veeel budget vraagt...Soms moet men keuzes maken en het niet allemaal willen :P. Groeten, Kim
Hallo Ik ben niet objectief want ook een grote jaguarfreak. Naar mijn mening is dit een wagen die elegantie en klasse uitstraalt. Groetjes