Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

250 dagen op de teller!

16-10-2010 14:21:32
nog 250 daagjes en we gaan trouwen! en ik heb het gevoel alsof ik nooit alles geregeld krijg.
we hebben ondertussen de zaal + eten, fotograaf, jurk + juwelen, we zijn bezig met de dj, woensdag voor trouwringen kijken,1november gemeente verwittigen...
zijn er nog zo belangrijke dingen die zeker op tijd geregeld moeten worden?
trouwt er nog iemand op 24/6/2011 en wat hebben jullie al geregeld?

groetjes!

Tamara
24-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 983

lies
2-7-2011
 Meld misbruik16-10-2010 15:00:37

Hoi Tamara,

vooral rustig blijven en lekker genieten van alle voorbereidingen! No stress!!!
Wij zijn reeds voor de wet getrouwd dus kunnen het rustig aan doen op ons trouwdagje (8 dagen na jou) maar wat iedereen zegt is écht waar : GENIETEN!!! want het vliegt rzaendsnel voorbij!

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik16-10-2010 15:18:04

Nog gene paniek hier en ook nog vrij veel te doen.

Ik kan alleen maar zeggen: geniet van elk moment, zelfs de voorbereiding, want binnen 250 dagen zit ge der voor goed aan vast ;-)

Nee, serieus: "to do" lijstjes maken en die langzaam aan aanvinken en genieten!!!!

Veel succes, komt allemaal dik in orde!

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik16-10-2010 16:54:47

Hallo Tamara
wij trouwen een dagje na u :-)
bij ons ligt al vast
- de zaal en traiteur
- de kerk
- mijn jurk
- de ringen gaan we binnen twee weken bestellen
- ceremoniemeester
- bij de fotograaf hebben we een afspraak

de volgende stap bij ons is nu de DJ :-)

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik16-10-2010 19:32:17

Hela,

Wij trouwen iets voor jullie. Heb vaak het gevoel dat ik alles niet rond ga krijgen.
Bij ons ligt vast:
- zaal + traiteur
- dj
- fotograaf
- gemeentehuis
- vervoer

Volgende week ga ik mijn getuige vragen, 20 november ga ik voor een kleed kijken en 10 november hebben we een afspraak met iemand van UVV voor onze viering.
Nu nog videograven verder contacteren en hier een beslissing over nemen...

Nog veel succes!!

Silke
18-6-2011
 Meld misbruik16-10-2010 19:32:51

Hallo,
wij trouwen een weekje vroeger, en hebben al wat geregeld.
- feestzaal
- catering
- DJ
- fotograaf
- trouwkleed
- kledij, bruidskindjes
- en we hebben een afspraak voor onze viering.
- en wat kleinigheden : trouwkussentje, ...

ik vind dat we al goed ons best gedaan hebben.
Géén stres ! alles komt wel inorde !
groetjes en relax !

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik16-10-2010 20:52:33

Hallo,
Wij trouwen begin mei en bij ons ligt enkel de zaal, het eten en de planning van de dag vast. De DJ beslissen we deze week. Wij willen wel geen traditionele bruiloft (noch trouwkleed); Stress hebben we absoluut niet; eerder het gevoel dat we nog tijd zat hebben. Trouwringen dat kan toch nog begin 2011?
En de kleding voor ons bruidskindje, die kiezen we in begin februari (collectie communie). Het trouwkleed staat ook voor begin 2011 op de planning.
Veel plezier met de voorbereidingen
Groetjes,

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik17-10-2010 15:37:36

wij trouwen dezelfde dag als jullie !

bij ons ligt alvast vast :

- fotografen ( vrienden )
- videograaf
- DJ
- Ceremonie meester
- Vervoer
- Kerk
- gemeentehuis ( onofficieel , maar tis toch al half geregeld aangezien ze een extra persoon moesten optrommelen om naar hier te komen. )
- mijn jurk , althans het ontwerp. de eigenlijke bestelling is pas eind januari
- zaal
- misboekje en ong. dagindeling

We gaan binnenkort ook eens zien voor een ijskarretje na de kerk.En eens uitzien voor een bandje voor tijdens de receptie.

veel hoeft er bij ons niet meer geregeld te worden. Maar het is ook omdat ik 3 maand thuis geweest ben , en nu ik niet zoveel tijd meer heb. . .

vooral genieten van alle voorbereidingen , ik vind dit zo zalig ! Na ons huwelijk mag ik die van mijn moeder beginnen plannen. hartstikke fijn allemaal.

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik20-10-2010 12:42:00

Hoi!!!

Wij trouwen de dag na jullie en hebben eigenlijk alleen maar onze zaal en de fotograaf.
De rest moet nog allemaal geregeld worden.
Ik ben iemand die in actie schiet op de laatste moment en daardoor heel veel klaar krijgt.
Heel veel bruidjes hebben hun jurk al, ik denk er zelf nog niet aan om eens een afspraak te maken... januari is ook nog goed :)!

Ik denk gewoon dat als je al alles klaar hebt, de tijd heel traag voorbij zal gaan.
Dus wacht ik nog even, hou ik me bezig met het huis en begin ik pas in januari te stressen :) :)

Dus, zeker nog niet beginnen stressen, alles valt wel in de plooi

Liselotte

Jessica
5-11-2010
 Meld misbruik21-10-2010 1:25:57

Hey,

250 dagen.....dat is lang geleden voor mij! Nu staan er nog 14...Whaaaaaa...

Even mijn bevindingen over enkele dingen, misschien dat ik jullie ermee verder kan helpen.

*Moest iemand naar Fede di oro gaan voor ringen....ga maar mooi op tijd en stond. Wij gingen op 29 mei kiezen en er zaten op dat moment 3 trouwkoppels te kiezen en nog een paar te wachten! Trouwden we voor eind september....dan konden we dadelijk rechtsomkeer maken want tot dan waren ze al volledig volgeboekt! Gelukkig trouwen we in november. Maar andere juweliers gaan het waarschijnlijk niet zo druk hebben denk ik...

*Voor een jurk: ik ben begin juni pas gegaan, en het was toch een beetje op het nippertje! 5 maanden ervoor moet je toch zeker tellen, ze zeggen 6 maanden. Hangt er natuurlijk ook van af wat voor jurk jou voorkeur draagt.

*De zaal is wel het belangrijkste, en daarnaast het gemeentehuis, moest je een populaire datum hebben...

*Begin aub op tijd aan de gastenlijst en de uitnodigingen, dat is iets waar wij heeeel veel uurtjes aan hebben versleten! De uitnodigingen heb ik wel zelf gemaakt....maar wat een werk! En zeker op tijd versturen...En dan stressen omdat de mensen niet op tijd laten weten of ze komen of niet! Aaargh!!!

Al bij al hebben jullie al heel wat werk verricht! Veel plezier met de voorbereidingen, ik vind het spijtig dat die tijd voor mij bijna voorbij is! ;-) Geniet ervan en nog veel geluk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...