Terug naar overzicht
Bij ons was het zo: openingsdans: bruid en bruidegom tweede dans: bruid met papa, bruidegom met mama derde dans: bruid met schoonpapa, bruidegom met schoonmama vierde dans en verder: de mensen uit de derde dans gaan iemand uit de zaal halen en dansen, na een minuutje of zo wordt er weer gewisseld, zo tot de hele dansvloer vol staat. Bij ons waren dit slows, omdat iedereen dit kan dansen en zo de dansvloer snel vol staat. Eenmaal de dansvloer vol, werden er populaire liedjes gedraaid om de sfeer er in te houden en de mensen op de dansvloer te houden.
ik dacht ook dat het zo was. Alhoewel je daar nog altijd je zin kan doen hoor vrienden van ons hadden zo een gemixte openingsdans (dus allemaal van die idiote liedjes na elkaar, wordt veel gedaan tegenwoordig :) ) en na zo een dans past een volgende slow niet echt dus hebben zij na hun openingsdans het liedje I've got a feeling van de Black Eyed Peas laten spelen en daarop iedereen naar de dansvloer geroepen. Dat was echt een super ambiance!!!
Wij zouden starten met 2 trage songs:de eerste alleen wij 2 en dan nog eentje samen met onze kids.En terwijl de kindjes dan toch op de dansvloer staan,halen we de Plopdans of zo boven en de dansvloer is direct gevuld.Wij houden niet zo van het vermenigvuldigen in dans en in onze situatie zou ik ook niet weten hoe dat te doen:mijn ouders zijn allebei overleden en mijn vriend heeft volledig gebroken met zijn familie(incl zijn ouders)om dat ze onze relatie afkeurden.Ik ben 11 jaar ouder,gescheiden en had al 2 kinderen.