Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
|
TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
17-10-2010 19:27:58
Wij zijn een midweek naar een hoevehotel in Oostende geweest: de fietsen mee en een zalige vakantie gehad!
Wij trouwden op vrijdag, hadden onze huwelijksreceptie op zondag en vertrokken op maandag op reis. Wel wat jammer voor de boeketten die we kregen (dat waren er gelukkig niet veel!).
|
|
Niki
27-5-2011
|
17-10-2010 20:12:42
Wij moeten een beetje zien met de kids, aangezien ze alledrie schoolplichtig zijn moeten we op een schoolvakantie wachten...
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
17-10-2010 20:48:07
Wij zijn twee dagen na onze trouw voor 3 weken naar Amerika vertrokken, oa 2 nachten in Las Vegas gelogeerd. We waren op het ergste en zotste voorbereid om daar te zien, en geloof me, het was nog duizend keer zotter dan we verwacht hadden! Er is zoveel te zien en te beleven! Je gaat je dit zeker niet beklagen, maar let wel dat het daar in de zomer snikheet is. Wij waren daar in september en het was nog 40°. Met kinderen misschien niet de ideale bestemming?
|
|
Niki
27-5-2011
|
17-10-2010 21:07:52
De kids gaan niet mee, die worden geoutsourced :-)
|
|
isabel
23-10-2010
|
17-10-2010 23:28:15
Wij trouwen nu zaterdag en zondagavond vertrekken we richting Kenia :D
|
|
Kelly
4-6-2011
|
18-10-2010 10:47:16
Wij gaan niet op huwelijksreis.
Misschien dat we wel een lastminute doen in de zomervakantie.. Ons budget laat momenteel (en zeker na den trouw) niet meer toe! ;-)
Moeten ook nog wel wat in huis regelen voordat er eventueel een 2de kindje komt (zolderverdieping: ingemaakte kasten, laminaat, schilderwerken en meubeltjes)
|
|
Niki
27-5-2011
|
18-10-2010 12:18:46
Dat zijn dingen die voorgaan op een reisje he. De huwelijksreis kan later ook nog he!! Zijn er nog koppels die naar Vegas geweest zijn/gaan?
|
|
Isabelle
12-2-2011
|
18-10-2010 17:23:23
Wij zijn net terug van een rondreis aan de westkust van de VS met oa San Francisco, LA, Yellowstone, Grand Canyon, etc ... en natuurlijk ook 2 nachten Las Vegas ! Was niet onze huwelijksreis, want we trouwen in februari. Ik vond Las Vegas echt waanzinnig, maar moet wel zeggen dat ik het na 1 dag wel gezien had. Of en waar we op huwelijksreis gaan weten we eigenlijk nog niet. Momenteel gaat mijn voorkeur naar backpacken in Thailand: goedkoop, veel te zien en avontuurlijk :-)
|
|
sabrina
4-2-2011
|
18-10-2010 20:54:09
Wij hebben ook 2 kids (4 & 14) en hebben besloten om 2 weken na ons huwelijk (we zitten in co-ouderschap vandaar) een Weekendje naar de Ardennen trekken : gastronomisch hotel (de oudste vind dit zalig) maar waar ook een kinderparadijs is met zwembad, waterglijbanen, kidsclub ed.
In de zomer gaan we waarschijnlijk 3 weken naar Amerika, Westkust ook met de kids.
Ben wel nog op zoek naar tips van waar hoe, ..
|
|
Isolde
30-10-2010
|
19-10-2010 10:58:04
Hallo Niki,
Wij blijven eerst nog een weekje thuis na ons trouwfeest (eigenlijk is het dan nog een weekje werken) en daarna gaan we een week naar Egypte, een cruise op de Nijl.
Dat is niet te lang vliegen aangezien we maar een week vakantie kunnen nemen en hopelijk is dat de perfecte mix tussen culturele uitstappen en wat relaxen op het zonnedek.
Wij hebben 2 jaar geleden een rondreis gemaakt in Amerika ( van LA nr San Francisco) en wij verbleven 2 dagen in Las Vegas. Super stad, het is er echt allemaal over maar ik zou er ook geen week logeren. Er zijn zoveel mooiere dingen te zien in Amerika.
Ik vind het ook wat te ver vliegen om er maar een week te verblijven.
Ik denk dat een week New York meer de moeite waard is dan een week Las Vegas.
|
|
Niki
27-5-2011
|
19-10-2010 12:26:36
Wij zouden wachten tot herfstvakantie, dan kunnen de 2 oudste naar hun papa en de kleinste naar mijn moeder. Beetje geduld uitoefenen vr de reis dus ;-)
|
|
Jessica
5-11-2010
|
21-10-2010 1:03:46
Ha Niki,
Het uitkijken naar iets is zeker zo leuk dan het uiteindelijk hebben! Kijk maar naar mij, ik vind het bijna spijtig dat ik over 2 weken trouw...De voorbereidingen waren zo leuk! En na die dag is het voorbij :-( Ik weet het wel, beetje negatief om zo te denken, maar ik ga met volle teugen genieten van die mooie dag! Dus een uitgestelde reis....is nog spannender omdat je er echt naar verlangt! Wij gaan ook nog niet op huwelijksreis, hebben net een huis gekocht...Is ook wel erg tof natuurlijk! We gaan wel enkele uitjes maken, naar zee, Ilovetechno, saunake,...We maken er wel iets leuks van!
|
|
|
|
|
|
|