Terug naar overzicht
Wij hadden tafels van 10 personen en hadden 2 à 3 kaarten per tafel. Dat was ruim voldoende. Ik zou zeker geen per persoon voorzien. Dat kost toch wel wat geld (zeker als je ze laat drukken bij de drukker), de mensen kijken daar héél even naar en het ligt er... Vroeger namen de mensen dat mee naar huis als aandenken, maar die tijd is al lang over!
Heyhey, Ik denk dat er meestal 1 gezet wordt per koppel, dit is toch wat ik zelf al gezien heb toen ik naar trouwfeesten ging :-). Iedereen 1 is zeker niet nodig want dan staat je tafel heel erg vol en de mensen nemen deze toch niet meer mee naar huis (op de grootouders misschien na :-)). Groetjes, Evelien
Heb hier een link over gevonden:http://www.infotalia.com/nld/culinair/tafelen/tafelen_d... ps: hoe kan ik een link hier plaatsen waar je gewoon op moet klikken.?
Waar bestellen jullie de menukaarten?
Wij hadden ongeveer 1 per koppel, er waren er toch redelijk veel die dit meenamen naar huis hoor! Wij hebben voor hetzelfde ontwerp gekozen als onze uitnodigingen en onze misboekjes, allen bij de drukker laten maken.
Wij hadden per koppel een menukaart en er zijn er toch vrij veel meegenomen. Wij hebben ze zelf gemaakt. Een foto die 'volgde' op de foto van de uitnodiging en daar dan de namen, datum en MENU opgezet en dan op kartonpapier geplakt en binnenin het menu uiteraard :) Groetjes
Wij maken onze menukaarten ook zelf. Een mooie foto van ons twee als achtergrond, op de voorgrond de tekst (kan je maken via powerpoint of photoshop), laten printen en op een kartonnetje plakken met een strikje! Dat is zeker veel goedkoper dan bij de drukker. Dat leggen we dan op de borden. Ook wellicht één per koppel.. veel succes Tina
Wij hebben die ook zelfgemaakt: een bestaande kaart (die je bv. ook gebruikt als je zelf wenskaarten en zo maakt) en daarin het menu. Dit kostte ons €6 voor 30 kaarten!
Wij maakten onze menukaarten ook zelf met op elke menukaart bovenaan de voornaam van de gast. Elke kaart had ook een satijnlintje opgestrikt. Binnenin links enkele grappige feestregels en rechts het menu. Van de 120 kaarten, bleven er slechts 12 liggen ; meestal van de 14-18 jarigen... De overige gasten hebben het mee naar huis genomen :)
Hallo Fredie Wij maken ook onze menukaarten zelf, ik la bij u dat je er grappige feestregels erop heb geplaatst....kan je ze eens opnoemen???