TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sabrina
27-8-2011
|
19-10-2010 17:32:50
Hey Julie! Ik kan je verhaal alleen maar bevestigen!!! Afgelopen zaterdag ben ik ook naar Prima Donna geweest en ik heb mijn kleedje ook alvast besteld!! De ontvangst was er super! Ik was daar al eens geweest, en ook in Bo Couture in Kortrijk, maar toen was de nieuwe collectie nog niet uit! Ik moet zeggen, het verschil in ontvangst was supergroot!! Naar Kortrijk zou ik nooit meer terug gaan, en ik raad die winkel ook aan niemand aan!!!!! Prima Donna daarentegen zou ik aan iedereen aanraden!!! Super ontvangst, heel vriendelijke verkoopsters, .... Ik heb een heel eerlijke mening gekregen en toen ik bij één van de gepaste kleedjes twijfelde, kon de verkoopster me onmiddellijk een gepaste oplossing bieden!
Ik heb dus niet getwijfeld en heb mijn kleedje besteld! Ik kan al niet wachten om het te passen in mijn maat!!!! Groetjes, Sabrina
|
|
julie
28-5-2011
|
20-10-2010 9:38:19
Hoi Sabrina,
Rond hoe laat was je daar? Was jij het meisje die zo bruin was? Of die met het korte kleedje?
Ik was er van 15u tot rond 17u15
|
|
Sabrina
27-8-2011
|
20-10-2010 10:51:29
Hey Julie! Nee, ik had een afspraak in de voormiddag, rond 10u! Ik ben er toch ook een kleine 2 uur binnen geweest! Ik had al de sites van verschillende merken bezocht om de nieuwe collectie te bekijken, en zo wist ik al goed wat ik wilde! Van mij is het een Linea Raffaelli geworden! Welk merk is het bij jou geworden? Groetjes, Sabrina
|
|
julie
28-5-2011
|
20-10-2010 11:53:17
Van mij Bleu by enzoani. Had er nog nooit van gehoord, maar na het 2e kleedje was het volledig mijn ding!
Waar trouw jij? ik in Heule voor de kerk, de wet in Menen en feest in Maelstede van Huis Vanwonterghem in Kuurne.
|
|
Sabrina
27-8-2011
|
22-10-2010 7:35:00
Hey,
Van ons is de grote dag een 3tal maandjes later! Wij trouwen in de vm int gemeentehuis te Zwevegem en in de nm in de kerk van Zwevegem-Knokke! Het avondfeest en de receptie zijn in de Cofar in Roeselare!!!
Nog veel succes met jullie voorbereidingen!!!
|
|
Inge
17-9-2011
|
24-11-2010 10:33:48
Hier ook mijn kleedje gekocht in Prima donna en ik kan de meningen van de personen hierboven enkel maar beamen.
Zeer vriendelijke mensen die tijd voor je vrij maken,en je vlot in en uit de kleedjes helpen ik kreeg er zelf een paar schoenen bij om te passen :-)
Ze neemt de tijd en geeft idd eerlijk de mening,zo had ze bij mij meteen ook het wauwgevoel bij mijn eerste jurk die ik paste en deze is het dan ook geworden
Ikzelf had nog geen andere jurken gepast
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|