Terug naar overzicht
heyla dit weekend nr trouwbeurs geweest en er stond daar video fotograaf regio tielt prijs 700 euro en 2dvd's extra voor ouders en schoonouders stuur me anders mailtje want zijn gegevens liggen thuis en zit op werk nu flornayaert@hotmail.com
Dag juli, Ik heb er geen idee van. Denk dat het afhangt of het iemand is die professioneel bezig is of amateurs (ik bedoel hiermee in bijberoep). Ik ken er wel uit omgeving van Kortrijk. Je kan mij altijd een mail struren voor gegevens : tara_hellemans@hotmail.com groetjes, S
hoi!! die
oeps.. foutje blijkbaar Die videograaf van Tielt is van SV-videoproducties. Ik heb ook op de huwelijksbeurs enkele stukjes gezien uit dvd's en ik moet zeggen: het is echt prachtig gedaan! je krijgt 2 dvd's + gratis blue-ray + hele dag komt hij jullie filmen voor 700 euro..
Hey Julie, wij hebben vorige week de firma 'cameraworks' geboekt. Die man is naar ons gekomen en heeft ons prachtige demo's laten zien. En de prijs valt zeeeer goed mee. 890€ voor een hele dag (van 's morgens tot 02.00u), 3 dvd's én een videoclip. Ten zeerste aan te raden. Groetjes Jessica