Terug naar overzicht
Voor je kosten maakt, vraag eens na of de ceremoniemeester en/of trouwvervoer geen paraplu's heeft!
@ Annelies wij werken niet met een ceremoniemeester en trouwvervoer,... dus die optie valt af. Heb net naar Casa, Blokker en Hema gebeld en geen van de drie verkoopt er...
Dag Marijke, ik heb mijne in de zomer gehaald in de Casa voor 6 euro. Als je de mijne wil hebben/overkopen mag je hem hebben. Hij is niet gebruikt.
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=282722&su...
Hallo, Ik heb onze paraplu's gevonden op de wekelijkse markt, wel in Hasselt, maar er zal ook wel een markt bij jullie in de buurt zijn. Ik heb 6 euro betaald voor de doorzichtige en 8 euro voor een enorm grote witte paraplu. Groetjes Annelies
Hey Geen paniek, ik heb het goede weer al lang geleden besteld voor die dag en ben er nog steeds van overtuigd dat het die dag dus ook mooi weer zal zijn!! :-) Het is nu toch nog veel te vroeg om al zekerheid te hebben over het weer binnen 10 dagen, ik zou dus nog niet teveel panikeren, maar ja, goed voorbereid zijn is natuurlijk belangrijk! Hoe staat het voor de rest? Niet teveel stress? Hier steekt af en toe een stress-momentje op, maar het gaat wel. Vrijdag mag ik mijn kleed afhalen en zaterdag gaan we alle juwelen en trouwringen ophalen. Jaja, het begint nu echt wel te korten, hé! Ik kijk er wel ontzettend naar uit! Geniet er nog van! groetjes!
@Lena Ja, ik hou de vingers ook gekruisd voor droog weer! De meeste zaken zijn in orde, vrijdag ga ik ook mijn kleedje afhalen, de ringen moeten nog toekomen (ze zijn blijkbaar overwerkt bij FDO), dagplanningen zijn doorgestuurd, nu nog een beetje afwerking van de tafelindelingen en zo, maar bijna alles is af. Enige minpunt nu, is dat ik een zeer zware sinusitis heb + keelontsteking en niet erg veel energie heb om alles af te werken. zal volgende week een tandje moeten bijsteken. Velle succes nog met de voorbereidingen en een mooi leven samen!
Hey Marijke, Veel beterschap, verzorg je goed zodat je tegen volgende week terug tip-top bent, hé! Ik heb daarnet een nagel helemaal afgescheurd... ach ja, er zullen nog wel zo van die dingen voorvallen zeker!? Ben ondertussen ook al begonnen met extra vitamientjes, want veel zieken in m'n omgeving... Maar voor de rest komt alles wel in orde! ;-) Het weer gaat in ieder geval al in stijgende lijn, ondertussen beloven ze al droog weer! We blijven in ieder geval duimen! Maak er in ieder geval een prachtige dag van en voor jullie ook een prachtige toekomst samen gewenst! En laat nadien eens weten hoe het geweest is, hé!