Nu Online
Momenteel zijn er 357 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema tafelnummering...

  19-10-2010 20:44:57
Hallo,

kan iemand mee een leuk thema geven om onze tafelnummers duidelijk te maken..
we hebben al zo veel trouwfeesten gehad waar ze origineel waren, van snoepjes, kleuren, tvprogramma's...
iemand iets anders..laat maar komen!

Dank u!!

Charlotte
10-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1164


evelyne
20-7-2011
 Meld misbruik19-10-2010 22:32:38

Gebruik de namen van enkele romantische steden of plaatsen waar jullie samen op vakantie zijn geweest. En dan op elke tafel een paar foto's van die vakanties plaatsen?

Je kan ook ev. titels nemen van romantische films met dan de filmposter als afbeelding voor op de tafel....

Groetjes,
Evelyne





Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik20-10-2010 8:54:43

Ik heb van een vriendin volgende gehoord:
Iedereen die binnen kwam, kreeg zo'n concertlichtje om in de drukken met een gekleurd lintje aan.
Groen: green green grass of home
Rood: rood marco borsato
en zo speelden ze allerlei liedjes af waar de kleur in vermeld werd. en zo wist iedereen wanneer ze naar tafel moesten gaan.



Anke
20-8-2010
 Meld misbruik20-10-2010 9:13:36

Misschien niet zo origineel, maar we hebben er toch complimentjes op gekregen.
Kleine schoolbordjes op een schildersezeltje en dan gewoon Table of Honor, Groom's Family, etc. opgeschreven en nog wat versierd met witte bloemetjes...

Groetjes



Daisy
29-6-2013
 Meld misbruik18-8-2012 14:57:30

Ik ben al naar een feest geweest waar ze snoeppotten op tafel zetten. Elke tafel een ander soort snoep. Niet bepaald wat ik zelf zou willen maar het is een idee. Onlangs ook gezien: die mensen hun thema was film. Dus elke tafel een ander soort 'romantische film', dan hebben ze de covers bewerkt en telkens het hoofd veranderd in de hoofdpersonage. Die hebben ze afgedrukt op een houten plaatje geplakt en op een mini ezeltje geplaats op tafel. Per tafel dat binnenkwam werd er dan ook even het themalied van die film afgespeeld.

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info