Terug naar overzicht
We hebben zelf de dansmicrobe te pakken en daarom geven wij een dansles cadeau.
dag Nancy, Concreet weten we het niet. we hebben ze alvast uitgenodigd op een etentje. We wilden dit niet doen op feest zelf, want misschien stonden ze niet graag in de belangstelling. En afhankelijk van de cadeau is dat niet altijd zo gemakkelijk om mee te nemen. We hebben hen wel eervol vermeld. Voor ons is het intieme moment om hen te bedanken ook belangrijk en dan kunnen we ook echt tijd voor hen vrijmaken.
Uiteraard werden zij ook bedankt in onze speech. Zij kregen een héél persoonlijk cadeau (is ook het leukste), nl. hun droomtractor in miniatuur (zijn beide grote tractorfanaten).
wij geen een tankbon van 75 €. Onze getuigen zijn ons 2 broers en jonge gasten die veel uitgaan kunnen altijd wel benzine gebruiken :)
ik heb juist balpennen gekocht om hun naam te laten graveren die geven we dan op voorhand samen met een uitnodiging om te komen eten die balpennen kunnen ze dan gebruiken tijdens de viering om te tekenen en daarna ook nog... we hebben gekozen om hun naam en niet onze naam erop te zetten omdat het dan toch persoonlijker is groetjes nele
Ik ga mijn getuige (als ze dat wilt zijn teminste, ga haar dit weekend vragen) een fotoboekje geven met de mooiste-leukste foto's van haar op onze dag. Wellicht gaat de getuige van mijn vriend iets van drank ofzo krijgen, ze drinken al eens graag een pintje dus dan weten we ook dat hij daarmee content zal zijn.