Terug naar overzicht
Ik heb onze "save the date" kaartjes hierbij besteld, en het resultaat was prachtig!We kregen er gratis adresstickers bij, dus dit was mooi meegenomen. Wel wil ik zeker een opmerking erbij geven; op tijd je bestelling doen! Ik koos nl voor overschrijving, ik kreeg meteen een mailtje met het rekeningnummer en maakte direct het bedrag over. Toch heb ik nog 3 weken op mijn bestelling moeten wachten. Ze werken nl met een ander bedrijf die de levering doet. Dus zij moeten eerst het geld binnenkrijgen, dan zullen ze waarschijnlijk de bestelling verwerken en als deze klaar is, dan pas storten ze het geld door naar die andere firma, en als die het hebben dan gaat de molen van het opsturen pas in gang.... (ophalen bij vistaprint, leveren bij de klant)Je ziet dus dat het nog een hele weg moet afleggen eer ze het komen leveren Dus .... het is zéker een aanrader, maar maak je bestelling op tijd zodat je niet in tijdsnood komt.
die mailtjes krijg ik dagelijks binnen, ze doen regelmatig wel iets gratis, meestal kan je echter zelf niet kiezen welk ontwerp je neemt. als je een eigen ontwerp wilt uploaden moet je meestal bijbetalenwat levertermijnen betreft, we hebben al twee keer iets besteld (visitekaartmagneten om als save the date kaartjes te gebruiken en gewone visitekaartjes) beide keren hebben we de goedkoopste verzending genomen maar binnen de week werden ze geleverd...Het hangt er volgens mij een beetje vanaf hoe druk ze het hebben
Heb daar mijn kerst foto kaartjes en save the date kaartjes besteld. Telkens kregen we een zeer goede service heel mooi (zoals omschreven) kaartjes en de enveloppes zitten er ook altijd gratis bij, daar bovenop doen ze altijd een extra acties zoals adres stickertjes of gratis verzending. Wij hebben zeker en vast nog geen klagen gehad van vista print groetjes Fatimma