Terug naar overzicht
En nog de huwelijkskaars was ik vergeten. Deze moeten we ook nog gaan kiezen. Hoe lang zou dat duren tegen je ze effectief hebt?
Hallo Julie, wij trouwen ook in mei, twee weekjes voor jullie. Wat betreft de voorbereidingen hebben we het volgende al gedaan:- zaal- traiteur- wet ligt vast- pastoor ligt vast- muziek tijdens mis ligt vast- dj- kledij bruid voor trouw kerk- trouwringen- getuigen wet - getuigen kerk we hebben ook al idee voor - kapper- uitnodigingen - cadeautjes voor gasten - misboekje wat nog te doen- afspraken kapper en zo- drukwerk (uitnodigingen - menukaarten - ..) - samenzitten met pastoor- kledij bruid en bruidegom trouw wet- kledij bruidegom trouw wet- lingerie bruid - huwelijkskaars- versiering kerk- bruidsboeket- cadeautjes kindjes aan kerk- definitieve gastenlijst - huwelijksreis Dat is het zo wat denk ik. Ik zie niet meteen iets dat jullie over het hoofd zouden gezien kunnen hebben. Hier is er al veel gebeurd ook al heb ik soms het gevoel dat er nog veel moet gebeuren... Maar is ook wel nog veel daagjes voor het zover is. Ik wou dat tijd wat sneller ging :-). Succes nog!
hallo ik trouw op dezelfde dag als jij en bij is er al heel veel gedaan de misboekjes zijn klaar de kleren zijn binnen en de bedankingen voor de getuigen voor de ouders en voor de kinderen en de mensen zijn binnen de bloemen voor aan de kerk weten we al wat dat we willen en de versieringen voor in het huis is ook binnen en ik ga naar het gemeentehuis op 22/11 aangifte doen en de 27/11 dan gaan we voor onze ringen kijken. en in januari gaan we naar de pastoor. en vanaf volgende week ga ik proberen voor probeerkapsel voor het huwelijk. en mijn huwelijkskaars is besteld die gaat een van de dagen binnen komen nog veel succes met de voorbereiding van je huwelijk
Wij trouwen een weekje later dan u en hebben volgende geregeld: Ligt vast: - zaal & eten - wet ligt vast - pastoor ligt vast - muziek tijdens mis ligt vast (misschien nog van liedje hier en daar veranderen, maar dat is detail) - misboekje is klaar - dj - kledij bruid - trouwringen - getuigen zijn gevraagd - fotograaf en videograaf liggen vast - ceremoniemeester - vervoer suite we hebben ook al idee voor - kapsel - uitnodigingen (is ontworpen, moeten enkel tegen dan nog recente foto's laten nemen) - cadeautjes voor gasten - cadeautjes voor kindjes aan kerk - openingsdans wat nog te doen - afspraken kapper en make-up - lingerie / schoenen / juwelen / haaracc. - drukwerk (uitnodigingen - menukaarten - ..) - samenzitten met pastoor - kledij bruidegom - huwelijkskaars - versiering kerk (zullen mss met koppel na ons iets regelen dat we kosten kunnen delen) - bruidsboeket - definitieve gastenlijst - huwelijkskaars kiezen - kledij bruidskinderen - iets voor bruidskindjes mee te geven en waar ringen kunnen aanhangen
Leuk om nog 2 bruidjes te vinden voor 28 mei ;-) "done" lijstje: - website - save the date kaartjes - hotel (voor familie & vrienden van aanstaande) - zaal - catering - taart - gastenlijst - uitnodigingen - bedankjes - kledij bruid (kleed, schoenen, juweeltjes) - DJ - fotograaf - flitspaal - viering met UVV ( nog 1 afspraak eind april) - gemeentehuis - live muziek tijdens receptie - getuigen gevraagd - muziek voor viering - tafelnamen - afspraak visagiste en kapper voor grote dag "to-do" lijstje - kledij bruidegom - lingerie bruid - boeket & corsages - ringen - 'mis'boekjes - menu's We staan er redelijk goed op denk ik... net zoals jullie. Maar vergeet niet voor we het weten zijn we zo ver! Geniet van de voorbereiding! Toedels Charlotte www.simonandcharlotte.com
Hallo dames Nog een 28 mei -bruidje en mijn lijstje ziet er ongeveer hetzelfde uit als dat van jullie.Ik ga het daarom niet helemaal meer opsommen. Maar misschien een ander interessant vraagje: waar gaan jullie allemaal trouwen? Wij trouwen in Herentals en onze feest is in Kasterlee. Groetjes
Ik zal het lijstje maar aanvullen zeker Wij hebben dinsdag eindelijk een zaaltje gevonden voor onze viering met het UVV!! We hadden bijna de hoop opgegeven om een geschikte locatie te vinden. Onze zaal voor het avondfeest was geen optie (te ver). En hier in Berendrecht zijn er niet zoveel zalen te vinden (zaal moest binnen redelijke afstand zijn van het districtshuis, want we hebben een paardentram als vervoermiddel). Verder zitten we ongeveer op hetzelfde schema als de rest van de 28 mei bruidjes!! Enkel de definitieve gastenlijst opstellen, vind ik een ramp pfff. x
Ja er zijn blijkbaar veel bruidjes op 28 mei! Ideale datum hé Wij trouwen in Menen - stadhuis, Heule - kerk en Kuurne voor het avondfeest.
Wij trouwen ook op 28 mei! Bij ons is het niet zo heel veel in orde. WIj twijfelen soms te lang over dingen. Wij trouwen in Linter- gemeentehuis, Wommersom- Kerk en feest in Vissenaken. - ontwerp uitnodigingen af: nu knutselen dus - kerk: check - gemeentehuis check - ideeën decoratie check - zaal check - vervoer in orde - getuigen in orde en gevraagd - bruidskindjes gekozen - idee tafelindeling - idee enveloppendoos te maken - ... Zo zie je maar, heel veel ideeën waarvn wij er 3/4 zelf maken en in elkaar knutselen. Hierdoor vragen al die dingen veel meer tijd. En het eeuwige twijfelen of we toch niet nog iets beters vinden voor dit en dat...
wauw, bijna volledig in orde checklisten.....Ik ben een bruidje van 18 juni, en ik dacht van vele zaken die jullie al in orde hebben dat ik ze nog lang mocht uitstellen....Respect !