TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
21-10-2010 22:36:46
Hey hey,
Ben niet van de regio dus kan je niet echt helpen op vlak van de zaal maar wou gewoon even zeggen dat je er zeker niet te vroeg bij bent voor een zaal :-). Hoe vroeger hoe beter. Wij hebben de onze ook recent vastgelegd voor september 2012 en het begon al langzaamaan vol te lopen, zeker als je een zaterdag wil ;-).
Groetjes en nog veel succes!
Evelien
|
|
chrisje
5-8-2011
|
21-10-2010 23:27:51
Hallo,
Wij hebben in Nijlen, niet zo heel ver van Lier, een zaal geboekt namelijk Gildenzaal,
mocht je meer gegevens willen......
Grtjs Chrisje
|
|
Steffi
21-5-2011
|
22-10-2010 6:39:00
in aartselaar is er de koekoek, die is niet duur en vrij van traiteur.. En ook groot :) Feest mag zo lang duren als het maar opgekuist is tegen 9 uur 's ochtends :p (feesje kan dus perfect doorgaan tot 6 à 7 uur :)) groetjes Steffi
|
|
Sharon
20-8-2011
|
22-10-2010 12:57:41
Beste Evy,
Ik ben van Rumst afskomstig en woon nu in Duffel.
De Parochiale Kring heb ik zelf nog nooit afgehuurd, maar ik ben er wel heel vaak naar fuiven geweest. Het is een mooie zaal, dus dat zal wel meevallen.
Wij doen ons trouwfeest in de Steenberg in Rumst. Deze zaal is nieuwer en veel moderner! Dus dat is zeker een aanrader. De Steenberg heeft ook een industriële keuken waar traiteurs altijd verliefd op worden :)! Je moet de dranken afnemen via de zaal zelf, maar die zijn aan inkoopprijzen... Echt goedkoop. Wijnen en schuimwijnen voor aperitief mag je zelf meebrengen!
In Duffel heb je nog de Pollepel, zaal Alcazar en eventueel die zaal aan de Lage Polder. Ik heb nergens ervaring mee. Maar we zijn Alcazar gaan bezoeken, zij werken vast samen met Ambrosia Fijnkeuken, ook van Duffel. Wij vonden deze echter te duur. Maar ik heb er enkel maar goed over gehoord!
In Kontich ken ik geen goeiekope zalen. De Jachthoorn is mooi, maar heel duur!
In Lier zijn er veel mooie zalen, maar ook allemaal iets duurder: Hof van Nazareth, Hof van Beatrijs, Hof van Reyen (in Boechout), Zuid-West (of hoe heet dat), Hof van Aragon, ... Allemaal in Lier.
Succes zou ik zeggen!
P.S.: voor receptie en onze ceremonie hebben we de chalet van den Basket in Rumst, in he park. Dan kunnen we alles daar buiten in het park doen. En 's avonds zakken we dan af naar de Steenberg!
|
|
Kelly
11-6-2011
|
22-10-2010 21:49:38
Wij huren in kontich de parochiezaal, sint martinus,ook helemaal niet duur! vrij van traiteur, drank ook van de zaal te nemen...
gr Kelly
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
23-10-2010 20:24:34
Het Rekreatief/Wilrijk misschien?
Leuke locatie en betaalbaar.
|
|
Evy
7-7-2012
|
28-10-2010 21:10:19
uiteindelijk hebben we 't Lepeltje in Duffel, zaal is gratis als je traiteur van hen neemt.
thx vr de berichtjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|