Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje laten controleren?

22-10-2010 23:05:20
Hoi mede bruidjes,

Ik heb even een vraagje. Ik heb nu een eerste versie af van mijn misboekje (nog een kladversie hoor) maar nu vraag ik me af of je dit aan iemand laat lezen. Laten jullie het boekje lezen door je ouders / schoonouders / getuigen? Ik weet het niet zo goed. Wat denken jullie?

Alvast bedankt,

Groetjes,
Evelyne
20-7-2011

evelyne
20-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 682

Annick
27-8-2011
 Meld misbruik23-10-2010 9:07:42

Hey Eveline,

Ik ben ook volop met ons misboekje bezig,
als het klaar is laat ik het lezen aan mijn beste vriendin,
maar aan mijn ouders, schoonouders, getuigen ...
laat ik het niet lezen, zij moeten wachten tot de grote dag!

Nog veel succes met de voorbereidingen

Groetjes
Annick

Benjamin
28-5-2011
 Meld misbruik23-10-2010 10:11:20

Hey,

wij zijn er ook aan bezig, maar kunnen nog niet veel doen omdat we in december een afspraak hebben met de pastoor en dan weten we pas wat we allemaal mogen doen.
Ik vind het gewoon supermoeilijk te weten wat er echt in moet, welke 'officiele teksten' erin moeten en waar ik die kan vinden.
Kan iemand anders een voorbeeldje sturen zodat ik de officiele teksten eruit kan en mag halen?

Benjamin
28-5-2011
 Meld misbruik23-10-2010 10:12:31

oh ja, en nu reactie op de vraag sorry:p
wij laten het boekje aan niemand lezen buiten de pastoor uiteraard. Het moet een verrassing zijn voor iedereen. Diegen die moeten lezen krijgen een apart blaadje op voorhand met hun tekst. Ze moeten dan in de kerk het boekje volgen zodat ze weten wanner ze aan de beurt zijn.

evelyne
20-7-2011
 Meld misbruik23-10-2010 12:38:02

Hoi Benjamin,

Als je mij jouw emailadres geeft, dan wil ik het onze wel al eens doorsturen. Nu zeg ik er wel al bij dat mijn vriend van Amerikaanse afkomst is en er dus ook Engelse teksten in staan. We proberen om de helft in het Nederlands en de helft in het Engels te doen. We doen ook geen eucharistieviering, maar meer een ceremonie. Als je het eens wil lezen, laat dan je emailadres hier maar achter :)

Groetjes,
Evelyne

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-10-2010 13:49:16

Ik las het door, mijn man las het en ook de pastoor leest het hele boekje nog eens door. Ook Lieve, de parochiaal medewerkster, heeft het boekje gelezen. Dus dat lijkt me wel genoeg 'controle'. Ik zou niet iemand van de familie of vrienden nemen, want dan is de verrassing al weg...

Benjamin
28-5-2011
 Meld misbruik23-10-2010 19:23:01

mail:
sara.benjamin@skynet.be

Alvast bedankt!
Ps: meestal ben ik, Sara, het die hier op zit. Maar mn ventje heeft het aangemaakt:p
Succes damen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...