Terug naar overzicht
wij hebben ook een viering, met 'rent a priest' gisteren samengezeten met haar, heel tof, bespreking van hoe en wat in een viering. door dit alles is boekje bijna af. moeten er nog een keer heen als ik alles af heb om te kijken of ik iets vergeten ben ofzo. is echt een aanrader
Hey Ellen, wij hadden wel een gewone eucharistieviering, maar ik heb allemaal moderne teksten bijeengezocht, dus misschien is er wel wat bruikbaar voor jullie viering. Ik heb je het boekje doorgemaild. Groetjes, Tine
Ik zou gewoon geen boekje doen, ik vind dat dat de mensen afleidt van het hele gebeuren (zitten ze al lekker op voorhand alles door te lezen...) Onze ceremonieleidster van het UVV heeft wel alles uitgetypt in volgorde van spreken en gebundeld voor ons, als herinnering aan de viering. Veel plezier alleszins!
Dag Lindsay, Wij zouden ook met rent-a-priest willen trouwen. Wie hebben jullie gekozen? Wil je me soms eens je boekje doorsturen zodat ik een idee heb wat er in moet? evelien_libbrecht@innogenetics.com