Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Irritante link automatisch onder elk bericht

24-10-2010 18:04:21
Beste bruidjes(2B)/bruidegommetjes(2B),

hoewel ik er zelf niets aan kan doen, wil ik me alvast verontschuldigen voor die irritante link die steeds automatisch onder mijn bericht komt te staan. Als ik klik op "posten", staat het er nog niet, bij het plaatsen er van, zit ik steeds met diezelfde irritante link.
Geen flauw benul wat er gaande is, maar zag dat er nog mensen last van hebben...

Kathleen
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 824

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik24-10-2010 19:06:43

Je bent inderdaad niet alleen, heb wel het gedacht dat het pas begonnen is toen ik mijn mac ben beginnen gebruiken ...

Laura
14-5-2011
 Meld misbruik24-10-2010 19:35:11

Ik heb ook een Mac, maar heb nergens last van... Lijkt me eerder aan het forum zelf te liggen?

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik24-10-2010 20:05:48

Strange... ikzelf zit niet op 'n Mac, maar m'n man zit sinds vrijdag op z'n nieuwe iMac... voordien zat die hier ook altijd met 'n Macbook in het netwerk... maar dat is dus niet de pc vanwaar ik post. Misschien is er 'n verband, maar dan wel 'n heel raar verband.

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik24-10-2010 22:21:14

heb er ook last van... ik zit gewoon op pc... Nog niet getest op onze mac, maar toch ik denk dat dit gewoon een probleem op het forum is....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...