TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
11-6-2011
|
25-10-2010 20:53:11
Hey Sarah, dat is inderdaad wel even stressen. Als ik van jou was zou ik nog niet meteen mijn datum veranderen maar eerst nog andere feestzalen bezoeken, wie weet kom je nog een zaal tegen die jullie goed vinden. Het kan ook zijn dat de andere groep geen gebruik maakt van hun optie. Ik had ook op 2 zalen een optie omdat we aan het twijfelen waren, misschien doen zij ook hetzelfde? Ik zal zeker meeduimen op een goede afloop. An
|
|
Debbie
16-9-2011
|
25-10-2010 21:35:19
Sarah, dat is inderdaad stressen en ook niet echt mooi van die persoon. Ik zou ook gaan kijken voor andere zalen. Mssn komt er wel een leukere uit. Beter dat dan je datum veranderen, toch? Ik hoop met je mee dat het allemaal goed afloopt! Debbie
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
25-10-2010 22:36:42
Als die zaal volledig jullie goesting is, dan zou ik een andere datum pakken hoor! Voor ons was de zaal belangrijker dan de datum.
|
|
Jo
16-7-2011
|
26-10-2010 9:08:48
Wij hebben hetzelfde voor gehad met de eerste zaal waar we gingen kijken. Sindsdien hebben we iedere keer dat we naar een zaal belde voor een afspraak meteen een optie genomen, nog voor we de zaal gezien hadden. Vonden het ook wel ambetant maar is de enige manier om wat zekerheid te hebben. Uiteindelijk hadden we 5 opties waaruit we gekozen hebben.
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
26-10-2010 10:08:23
Als jullie de gekozen datum niet om een bepaalde emotionele waarde hebben gekozen en de zaal echt jullie ding is, zou ook ik de datum veranderen. Uiteraard enkel als het gevoel bij de zaal en de verantwoordelijke van de zaal nog in orde is.
Groetjes en succes met jullie keuze.
|
|
Kelly
4-6-2011
|
26-10-2010 11:10:08
Wij hebben ook onze datum veranderd voor de zaal. We waren gaan kijken daar, aan telefoon nog niets gezegd over data (zijn er in februari geweest en wilden pas trouwen in juni) en eerst hadden we graag 11-6-2011 gehuwd, niet omwille van specialere datum, maar omdat we 10/6/2011 9 jaar samen zijn, maar nadat we ons WAUW gevoel hadden gehad, bleek 11/6 reeds gereserveerd. En daarom is het bij ons een weekje vroeger geworden: 4/6/2011. Was nog de enige zaterdag in juni! En dat al in februari hé!
|
|
Sarah
21-10-2011
|
26-10-2010 12:49:48
We gaan donderdag ergens anders kijken, en dan beslissen we wat we gaan doen.
Hopelijk belt die dame nog dat die groep de zaal niet neemt...
Merci voor jullie reacties!!
Sarah
|
|
Véronique
31-7-2009
|
26-10-2010 13:09:57
Een optie voor 3 weken is wel héél lang, meestal is dat maar een week.
Anderzijds, als jullie in de plaats van die groep zouden zijn, zouden jullie het ook niet leuk vinden moest die optie ineens teniet gedaan worden...
|
|
Sarah
21-10-2011
|
27-10-2010 7:25:46
Hey Véronique,
dat is zeker waar maar wij vonden het gewoon zo oneerlijk dat als wij haar de datum hebben doorgegeven ze niet iemand anders moet nemen. Ze kon hen evengoed zeggen dat ze hen nog de dag zelf zou terugbellen, en eerst ons contacteren, want wij gingen die schuur zeker nemen.
En per telefoon zei ze ons ook niet dat als je niet zegt dat je een optie wil, ze zowieso tussendoor aan anderen doorverhuren. Zo kun je eigenlijk bezig blijven hé... heb ondertussen mail verzonden naar die groep om na te gaan als ze die zaal echt gaan huren, zodoende dat wij dan al iets meer weten en ook nog kunnen bekijken wat we nu eindelijk gaan doen :)
en inderdaad 3 weken optie vinden wij ook héél lang :)
|
|
vicky
18-6-2011
|
27-10-2010 10:05:19
Ik zou dan gewoon gaan zien voor andere zaal. Moest ik dan uiteindelijk die schuur toch krijgen, zou ik me er niet meer goed bij voelen omdat die eigenaars zo vervelend gedaan hebben. Ik weet niet als ik dan nog wel zou kunnen opschieten met die vrouw nadat die ons dan zo behandeld heeft. Uiteindelijk draait die dag gewoon om jullie en om de sfeer die er binnen jullie omgeving is. En ik zou dan liever mijn feest willen in een zaal bij mensen die ik liever heb en die te vertrouwen zijn!
|
|
joyce
30-4-2011
|
27-10-2010 16:42:36
hoi Sara,
Ik weet niet van waar jullie zijn, maar onze zaal is eigenlijk ook een gerenoveerde 'schuur' La Grange (schuur in het Frans) in Massenhoven...
Mooie zaal en tot nu toe een geweldige service!
groetjes
Joyce
|
|
Sarah
21-10-2011
|
28-10-2010 8:29:29
Wij zijn van de kust niet ver van Brugge.toch bedankt.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|