Nu Online
Momenteel zijn er 280 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

26-10-2010 19:41:01
Hey allemaal!

Ik loop al een tijdje rond met een vraag maar niemand in mijn familie lijkt het antwoord te weten...

Ik vraag me af of, indien je voor je gasten op het avondfeest bedankjes voorziet (snoepjes, chocolade, zeepjes, ... met een "bedankt!"-kaartje aan), je achteraf hen ook nog een foto opstuurd?

Misschien wel handig om te weten, ook al is het nog niet voor direct :-).

Alvast bedankt!

Groetjes,

Evelien

Evelien
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1251

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik26-10-2010 19:46:06

Hoi Evelien,

wij gaan ook op het feest bedankjes voorzien en achteraf sturen wij dan geen foto's meer. Sowieso lijkt 1 bedanking me wel genoeg, en persoonlijk zijn wij niet zo voor die foto's omdat wij denken dat veel mensen dat toch na een paar weken weggooien.

Groetjes
Greet

Laura
14-5-2011
 Meld misbruik26-10-2010 22:32:50

Wij doen ook enkel bedankjes op het feest en geen foto's!
groetjes!
Laura

M.
18-6-2011
 Meld misbruik26-10-2010 23:16:40

wij geven ook enkel bedankjes
We geven enkel een foto aan vb ouders, grootouders

Ik denk ook dat de andere gasten ze na een tijdje weggooien, en dat is zonde van het geld!

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik27-10-2010 8:49:47

Wij hebben een bedankje/naamkaartje voor de gasten op het feest en zullen nog eens nakijken of we een bedankkaartje met foto zullen sturen.

Niet alle gasten die een attentie bezorgen, op de receptie of op de receptie aanwezig zijn zullen op het avdonfeest uitgenodigd worden. Zij verdienen volgens mij ook wel een bedankkaartje van ons dus zullen wij voor hen zeker iets voorzien om nadien op te sturen. Voor de ander is het nog open voor discussie...

Evelien
14-4-2012
 Meld misbruik27-10-2010 9:33:41

Hey Evelien,
goeie vraag eigenlijk, ik had er zelf nog niet bij stilgestaan. Ik vind het idee van een kleine attentie op tafel voor iedere gast het leukst. Die foto achteraf beland toch meestal ergens achteraan een schuif of in de prullenmand vermoed ik...
Groetjes!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik27-10-2010 10:01:16

Ik ben al op trouwen geweest waar je beiden krijgt, en waar je ook maar enkel bedankje of foto krijgt..

Wijzelf gaan het anders aanpakken: Onze gasten worden bij aankomst getrokken in fotokader, bij vertrek krijgen ze een kadertje mee met rijmpje op. Later sturen we dan een bedankingsfoto op met aan ene kant een foto van ons en aan andere kant de foto van het koppel. Zo kunnen ze zelf kiezen welke kant ze in de kader steken en zo smijten ze ook niet gewoon onze foto weg na tijdje...

Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik27-10-2010 11:18:09

Wij geven aan ieder koppel een bedankje op het avondfeest en 6 weken nadien sturen wij een bedankingsfoto op naar de suite... Andere mensen zijn daar toch niets mee hé.

Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-10-2010 15:13:23

Wij hebben nog maar 2x meegemaakt dat er een bedankingscadeautje wordt gegeven op het feest. We kregen dan nadien geen foto meer. De uitnodiging voor het feest was dan wél met een foto van het trouwkoppel.

Wij gaven enkel een bedankingsfoto, gemaakt met de foto's van de reportage:
1. omdat dat bij ons zo de gewoonte is (een klein gadgetje krijg je als je op geboortebezoek komt, samen met de suikerbonen).
2. omdat het véél eenvoudiger is om dat ook te bezorgen aan de mensen die een geschenk hebben gegeven maar er niet bij konden zijn of die je gewoon wil bedanken omdat ze iets voor jullie hebben gedaan op je trouwdag.

Ann
11-9-2010
 Meld misbruik1-11-2010 10:49:31

Wij hebben geen bedanking meegegeven op het feest zelf, wel nadien aan alle gasten een foto opgestuurd met zowel ons op als henzelf: de fotograaf heeft foto's gemaakt tijdens de recepties van alle gasten/koppels; van ons werd een foto genomen met een lege kader. Er is dus één foto waar de foto van de gast telkens in geplakt werd. Het leuke eraan is dat de bedankingskaartjes dus stuk voor stuk unieke exemplaren zijn, we hebben hier heel goede reacties op gekregen.

Voor de andere personen die we wensten te bedanken hebben we een algemene foto (van de fotorapportage) voorzien met eveneens een "bedankt" erop

Veel succes allezins met jullie voorbereidingen! Groetjes, Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...