Terug naar overzicht
Hallo, Fijn dat je je droomjurk gevonden hebt! Welke is het geworden als we dat mogen weten? Ik trouw 13 augustus 2011 en ga 8 November voor de eerste keer passen, spannend! :-)Ben eens benieuwd of ik dan onmiddelijk 'mijn' jurk ga vinden! Nu, ik ga dus tijdens de opendeurdagen en ik krijg 10% korting op mijn kleed en ook voor 600€ aan kortingsbonnen voor het herenkostuum, lingerie, juwelen, schoenen, ....Dus toch wel de moeite! Ik ga bij Linx passen! Waar heb jij je jurk gevonden? Groetjes
@sofie: in welke winkel ga jij op 8 november passen?
Ik heb mijn trouwjurk gevonden tijdens een opendeurdag en heb 10% korting gekregen. Op zo bedragen is dat al de moeite natuurlijk. De prijs hangt ook af van winkel tot winkel, in de ene winkel was mijn kleed 150 euro duurder dan daar waar ik het gekocht heb en in de duurdere winkel moest ik nog eens de retouches apart betalen. Ik raad al zeker iedereen af om naar Nederland te gaan, want daar is het veel duurder dan in België, mijn droomkleed was daar ongeveer 400 euro duurder. Veel succes
Bedankt voor jullie reacties! Een korting van 10% is zeker en vast de moeite op zo'n bedrag! Ik ga dus eens een afspraak maken tijdens de opendeurdagen bij één van de bruidswinkels waar ze mijn droomjurk hebben. Groetjes!