Terug naar overzicht
Volgende maand komen de nieuwe brochures uit dus
Hallo! wij trouwen de week na jullie!! Wij gaan naar Bali en wij hebben al een optie kunnen nemen op onze vluchten, de hotels zijn geboekt en het voorschot betaald. Nog veel plezier bij de voorbereidingen! Groetjes Lien
Hallo Roxanne Ik ben al een paar keer in India geweest, wel voor werk. Hou er aub wel rekening mee dat India een regenseizoen kent, en het er dan niet echt aangenaam is. En dat begint in juni. Vochtigheidsgraden rond de 90 procent zijn dan geen uitzondering.
hallo! Ik ging net hetzelfde zeggen. Ik ben ook al naar india geweest zowel periode januari/februari en periode juli/augustus en vond januari/februari veel aangenamer. Zowel que sfeer als klimaat! misschien toch even overwegen om je reis wat later te doen?
Ik ben leerkracht dus kan niet eender wanneer verlof nemen.... We zullen er dan nog eens goed over nadenken...
mja dan missch tot de kerstvakantie wachten?
Beste Roxanne, Wij trouwen op dezelfde dag en heb zelf een reisbureau! Dus de boodschap is, het hangt er natuurlijk vanaf met welke touroperator ... maar ik zou zeker vanaf volgende week gaan horen bij je lokale reisagent, eventueel een pre-booking maken die je nog kosteloos zou kunnen annuleren en boek je voor Januari heb je normaal gezien het meeste korting! Vroegboekkortingen, honeymoon kortingen en nog enkele kortingen die sommige to's geven voor vroege beslissers. Wij gaan wegens proffesionele reden pas ergens in Oktober 11 op huwelijksreis, maar vanaf dat ik volgende week ergens alles heb kunnen uitpluizen ga ik onze huwelijksreis ook boeken, en dan kom je normaal toch zeker het goedkoopste uit ! Groetjes