Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

The next step

2-11-2010 14:00:29
Beste bruidjes

Hier zit een wel heel gelukkig bruidje, niet alleen gaan ik en mijn vriend trouwen op 22 september 2012, we gaan ook aan kindjes beginnen. Onze kinderwens is sterker dan ooit en we kunnen echt niet meer wachten :) ben een paar maanden geleden gestopt met de pil en nu gaan we werken aan een klein boeleke :) zo happy dat ik ben. Omdat ik pco syndroom heb zal ik moeilijk natuurlijk zwanger kunnen geraken, tenzij ik afval, daar zijn we dus mee bezig, sporten en gezonder leven is de boodschap! We geven onszelf de tijd tot september 2011 om zwanger te worden, als het tegen dan niet gelukt is wachten we tot na de trouw omdat ik niet wil bevallen op onze trouwdag of zwanger wil zijn als ik trouw ...

Zijn er nog bruiden met pco die zwanger willen worden of al een kindje hebben?

Groetjes

Lynn

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 859

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik2-11-2010 18:49:03

Alvast een dikke proficiat met jullie plannen! Ik zal meeduimen! Groetjes

Sofie
1-10-2011
 Meld misbruik2-11-2010 20:12:49

Super! Proficiat en veel succes!!! =)
Groetjes,
Sofie

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik2-11-2010 21:18:52

Proficiat en veel geluk !
PCO ken ik niet , dus ja.
Wij trouwen 24 juni en het is de bedoeling dat vanaf dan ik stop met de pil.

We zien dan wel wanneer en hoelang het duurt voor er een boeleke komt.
Mijn vriend kan al niet meer wachten , maar ik wil ook niet zwanger zijn op men huwelijksdag .

in ieder geval , veel succes !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...