Terug naar overzicht
Hey Eline, Gisteren in Boer zoekt Vrouw was er een koppel dat naar dat hotel ging. Het zag er toch heel mooi en luxueus uit. Groetjes Sofie
Hey Sofie! Heb ook een stukie gezien van die aflevering en zo kwam ik uit bij het hotel porto bello royal. .. Mss iemand ervaring hiermee??
Hey Eline, Met Kos heb ik geen ervaring maar in Rhodos zijn we al naar volgend hotel geweest: Aldemar Paradise Royal Mare : http://www.aldemarhotels.com/default.asp?pid=30&la=1 Dit is een hotel met een zeer groot en mooi domein. Er zijn ook meer dan 10 zwembaden en rond ieder zwembad liggen er dan hotelkamers/bungalows. Zeer gemakkelijk als je met kleine kinderen op vakantie gaat. Je gaat zien dat er op de website 2 hotels van de keten naast elkaar liggen (4* en 5*). Wij zaten toen in de 5*, maar de 4* zag er evenmooi uit!! Veel succes met de voorbereidingen en met de keuze van de huwelijksreis. groetjes sofie
Ik heb dat stukje in Boer zoekt Vrouw ook gezien. Wat zag dat er leuk uit!
Ik heb vorig jaar Kos gedaan, en dit jaar Rhodos. Ik kan de twee dus vergelijken, en je alleen maar de raad geven om voor Rhodos te kiezen!Kos is een eiland waar verder buiten je hotel niet echt veel meer te zien is. Rhodos daarentegen daar kan je vanalles doen en Rhodos stad is super ( 's avonds mooi verlicht, romantisch, veel winkeltjes, cultuur,....)Kos is zeker niet slecht, maar wij vonden Rhodos het beste !Wij zaten in hotel Blue Sea, ook een aanrader ! Veel plezier nog met de voorbereidingen!
Hey, Ik zou zeker ook voor Rhodos gaan. Kies dan idd wel een hotel in Rhodos stad zelf. We hadden er wel een leuk hotel, maar zaten jammer genoeg iets te ver van Rhodos stad. succes!
Hallo! Vorige jaar zaten wij in de porto bello beach, dit het hotel naast porto bello royal maar bepaalde activiteiten (bv. de shows 's avonds) zijn gemeenschappelijk. Wij vonden de royal nogal 'stijf' in vergelijking met de beach maar dat is natuurlijk elk zijn mening é. Buiten het hotel gaan is geen optie daar. Je moet een auto huren om naar Kos stad te gaan en dit is toch een klein uurtje rijden. Nog veel succes! Groetjes Lien