Terug naar overzicht
Oh, ik zou dat ook graag willen. Kan ik dit item op één of ander manier opvolgen, zodat ik kan zien welke tips en reacties je krijgt? Groetjes en hopelijk reageren veel mensen... DoeiSharon
Ik wilde voor jou eens kijken welke nummers er zoal te vinden zijn, en ik heb al heel mooie nummers tegengekomen op youtube !!!Ik heb ingetypt : cover songs acousticVeel succes met je selectie !
tzal wel aan ik liggen maar ik vind zo geen echte liedjes die passen in de kerk hetgeen ik vind is steeds met zang erbij en dat zal zo bij ons niet zijn :(
Hey Eline, Ga eens een keertje grasduinen in het repertoire van Julio Iglesias ('El amor' bvb of 'Abrazame') uit zijn vroege periode. Of 'Je vais t'aimer' van Michel Sardou. En in het repertoire van Francis Goya zal je beslist ook mooie dingen vinden (o.m. Romeo and Juliet, Love story, e.d.). Of 'Recuerdos de la Alhambra' van Narciso Yepes... In het iets meer jazzy genre heb je ook nog 'Just a friend of mine' van Vaya con Dios. Je kan ze allemaal vinden op YouTube.
Thx!
Eventueel Phill Collins. Elton John (can you feel the love tonight is zeer mooi op strijkinstrumenten en gitaar) Jewel (hands)
Hoi Eline, in principe alles waar de zang voorkomt, kan ook instrumental gespeeld worden. Een mooie melodie is een mooie melodie. Bijvoorbeeld 'Gabriel's Oboe' van Ennio Morricone heeft pas later tekst gekregen en is pas later 'Nella Fantasia' geworden. Een heel leuke melodie is 'On My Father's Wings' van The Corrs. Groetjes Elke