Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een beetje hulp gevraagd

5-11-2010 15:42:34
Hallo

Wij zouden graag een trouwfuif geven ipv een trouwfeest

Aangezien wij tamelijk wat jonger volk hebben op onze gastenlijst en daar zitten toch wat feestbeesten tussen weten we niet echt goed hoe we het gaan doen ivm eten voor 's avonds

We zouden met een receptie willen beginnen met een drankje en een klein hapje (voor de iets oudere en die niet voor het avondfeest voorzien zijn zoals sommige collega's ) en dan 's avonds de fuif met drank en iets om te eten en natuurlijk de huwelijkstaart
Het probleem is dat we er niet goed uitgeraken wat we te eten kunnen geven aan onze feestbeesten omdat dit toch zo geen uitgebreid gangen menu moet zijn (of vergis ik mij )

Kan iemand een klein beetje helpe en raad geven

rina
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 896

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik5-11-2010 15:51:08

Hoi,

Ik zag op tv dat ze ook wel een frietkraam lieten komen, misschien een idee?
Of belegde broodjes?
Een walking dinner? Of verschillende kraampjes waar je bijvoorbeeld een puntzakje frietjes kan krijgen, garnalencoctailtje, ... Dan kan je daar ook na de taart een dessertenbuffet bijplaatsen?
Wanneer je natuurlijk een zeer uitgebreide receptie houdt, is een hapje misschien niet meer nodig?

Voor de rest ben ik ideeloos, wij houden wel een traditioneel feest dus hebben hier nog nooit over nagedacht. Daarna houden wij dansfeest want ons familie is ook voor de ambiance.

Nog veel succes met het plannen!

Groetjes
Kendra

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik5-11-2010 15:56:55

Wij willen op het feest een mini-barbeque voorzien (enkel kleine stukjes, zodat de mensen geen mes nodig hebben en dus niet noodzakelijk moeten zitten) en dan op een later tijdstip willen we een beenham kraam laten komen zodat de mensen die nog (of weer) trek hebben een broodje beenham kunnen krijgen.

heidi

Meld misbruik5-11-2010 16:21:09

mijn zus geeft ook een huwelijksfuif, ze doet een uitgebreid dessertenbuffet dat ze laat staan met kaasplank en rond een uur of 1 komen er belegde broodjes bij... voorraf doet ze wel een receptie met minisoepjes, gefrituurde hapjes, enz...

Elissa
9-7-2011
 Meld misbruik5-11-2010 20:33:13

wij zijn tegen dat ons feest is, 22 en 24 dus hebben ook een boel feestbeesten erbij
wij doen het dus als volgt...
s'avond eten wij met 50 man, familie, belangrijkste vrienden koud buffet (800 euro)
daarna komen er nog 30à50 personen bij en dan voorzie ik hapjes bij de flying chefs (mini pizza, mini hotdogs, scampi in serranoham, mini videe en nog zo van die dingen)
dan natuurlijk nog de huwelijkstaart voor iedereen

Sylvia
21-5-2011
 Meld misbruik8-11-2010 21:28:39

Mijn schoonzus is in mei getrouwd en zij heeft een walking dinner gedaan met allemaal zeer lekker tapas. Iedereen kon aan staantafels eten en bleef dus bijgevolg ook in beweging.

De 'oudere' mensen hadden 2 tafels tot hun beschikking waardoor zij toch al zittend van hun maaltijd konden genieten.

funfoto

Meld misbruik9-11-2010 5:57:10

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...