Terug naar overzicht
Hoi, Ik zag op tv dat ze ook wel een frietkraam lieten komen, misschien een idee? Of belegde broodjes? Een walking dinner? Of verschillende kraampjes waar je bijvoorbeeld een puntzakje frietjes kan krijgen, garnalencoctailtje, ... Dan kan je daar ook na de taart een dessertenbuffet bijplaatsen? Wanneer je natuurlijk een zeer uitgebreide receptie houdt, is een hapje misschien niet meer nodig? Voor de rest ben ik ideeloos, wij houden wel een traditioneel feest dus hebben hier nog nooit over nagedacht. Daarna houden wij dansfeest want ons familie is ook voor de ambiance. Nog veel succes met het plannen! Groetjes Kendra
Wij willen op het feest een mini-barbeque voorzien (enkel kleine stukjes, zodat de mensen geen mes nodig hebben en dus niet noodzakelijk moeten zitten) en dan op een later tijdstip willen we een beenham kraam laten komen zodat de mensen die nog (of weer) trek hebben een broodje beenham kunnen krijgen.
mijn zus geeft ook een huwelijksfuif, ze doet een uitgebreid dessertenbuffet dat ze laat staan met kaasplank en rond een uur of 1 komen er belegde broodjes bij... voorraf doet ze wel een receptie met minisoepjes, gefrituurde hapjes, enz...
wij zijn tegen dat ons feest is, 22 en 24 dus hebben ook een boel feestbeesten erbij wij doen het dus als volgt... s'avond eten wij met 50 man, familie, belangrijkste vrienden koud buffet (800 euro) daarna komen er nog 30à50 personen bij en dan voorzie ik hapjes bij de flying chefs (mini pizza, mini hotdogs, scampi in serranoham, mini videe en nog zo van die dingen) dan natuurlijk nog de huwelijkstaart voor iedereen
Mijn schoonzus is in mei getrouwd en zij heeft een walking dinner gedaan met allemaal zeer lekker tapas. Iedereen kon aan staantafels eten en bleef dus bijgevolg ook in beweging. De 'oudere' mensen hadden 2 tafels tot hun beschikking waardoor zij toch al zittend van hun maaltijd konden genieten.