Nu Online
Momenteel zijn er 380 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidstaart Bart Claes

5-11-2010 16:40:17
Hallo allemaal!

Er zijn er ongetwijfeld die al een feest hebben gegeven of meegemaakt met de catering van Bart Claes.
Nu ik ben op zoek naar foto's van verschillende bruidstaarten die door Bart Claes werden verzorgd.

Kunnen jullie mij misschien wat foto's bezorgen? (blauwlieke@hotmail.com)

Alvast bedankt!

blauw
28-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1838

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik5-11-2010 19:40:03

hey ik ben niet helemaal zeker, maar ik dacht dat het meisje francesca van dat trouwprogramma op vijftv 5 een zaal van bart claes had dus dan zal ze ook wel de catering via hem gedaan hebben...?
wij hebben ook bart claes maar ik heb nog geen taart van hem gezien, het zal een verrassing zijn op de dag zelf :-)

Katleen

Meld misbruik6-11-2010 7:15:07

Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik6-11-2010 8:00:18

Hey hey ik ben getrouwd in 't Driessent van Bart Claes in Diepenbeek !!!! Het was Super alles was AF !!! Incl. bruidstaart (wij hadden voor een ijstaart gekozen) Je kan hiervan foto's bekijken op mijn Facebook pagina (Graziella Gigi Canale) even toevoegen en je kan ze zien...
Mocht je voor Bart Claes kiezen !!! zal je er zeker geen spijt van hebben !!!

Nu een vraagje van mij LOL het is volledig gratis en neemt slecht enkele sec in beslag !!! Mijn ondertussen man dingt mee naar de wildcard voor het programma idool 2011 !!! hij staat al in de top tien en daar moet hij blijven maar hij heeft hééééél veeeel stemmen nodig !!
Zou je dat even willen doen ????? Thx thx thx

http://wildcard.vtm.be/vid eos/video-126-1288705877

blauw
28-4-2012
 Meld misbruik6-11-2010 17:08:22

@Suzy: Ik had het programma gezien en vond die bruidstaart van dat meisje niet zo mooi... Vandaar dat ik op zoek was naar andere foto's.

@Katleen: Bedankt voor je reactie. Die taart vind ik er al een stuk beter uit zien!

@Graziella: ik heb je toegevoegd, ben heel benieuwd naar de foto's

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik7-11-2010 13:45:11

Heb jij ook een zaal van Bart Claes? Wij hebben gekozen voor het driessent! ik ben ook wel benieuwd.

Lies
11-9-2010
 Meld misbruik9-11-2010 14:11:13

Wij hadden Bart Claes als cateraar in de Faculty Club te Leuven
We hebben genoten .... de maître Dave heeft ons dag in goede banen geleid ....
het eten was subliem en de wijnen zoals we tevoren geproefd hadden ...

De taart: het team had zijn best gedaan, voor heel het dessertenbuffet trouwens .... mmmm :o)

Een aanrader ....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...