Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
|
TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Helen
20-11-2010
|
10-11-2010 12:06:02
Hallo Sarah,
Wij trouwen volgende week en trekken een half jaartje later (in april) op huwelijksreis naar Australië. Wij gaan daar heen voor een maand en betalen iets meer dan 8000€. Je kan natuurlijk wel wat zien wat je allemaal doet en waar je overnacht en daar de prijs wat drukken, maar aangezien wij al €2900 betalen voor onze vluchten, denk ik dat een budget van €3500 toch een beetje weinig is.
Wij hebben onze reis geboekt via aussie tours en zij werken ook met huwelijksreislijsten (8000€ vond ik nu ook wel wat veel om zelf te betalen, dus vragen wij onze huwelijksreis als cadeau). Ik was wel heel tevereden over het reisbureau: ze luisteren goed naar je wensen en weten duidelijk waar ze over praten.
Ik kan dus nu nog een weekje aftellen naar ons huwelijk en dan kijk ik al enorm uit naar Australië!
Ik hoop dat je hier iets mee bent?!
groetjes,
Helen
|
|
Isabelle
12-2-2011
|
10-11-2010 14:21:17
En de VS ? Zelf hebben we een tijdje terug een rondreis gemaakt door de Westkust (tot aan Yellowstone zelfs). Wij hebben voor een rondreis van 3 weken €2000 pp betaald. Ik denk dat een rondreis door Canada ongeveer hetzelfde kost (misschien net iets duurder). Je kan eens bij Connections langsgaan hiervoor.
|
|
joyce
30-4-2011
|
10-11-2010 15:10:47
hoi Sarah,
Je kan eens kijken op de website van Riksja Online, bieden zowel rondreizen als bouwstenen aan voor een heel aantal bestemmingen. Zelf hebben wij met hen een rondreis door Marokko gedaan vorig jaar.
Wij gaan op huwelijksreis naar Thailand, maar zullen alles zelf regelen... (en betalen een 2500 euro voor 2 personen, 3 weken, alles inbegrepen, vlucht, eten, verblijf, uitstappen,...)
groetjes
Joyce
|
|
Kim
9-7-2011
|
11-11-2010 16:35:29
Hey Sarah,
Mijn vriend en ik zijn in de zomer van 2009 naar Canada geweest.
We hebben een kleine rondreis gedaan met auto van Calgary-(Banff-Golden = Rocky mountains) -Vernon dan vliegtuig naar Vancouver en dan bus-boot naar Victoria eiland.
Onze vlucht was 800€ p.p, het verblijf was goedkoop omdat we in Calgary en Vancouver bij vrienden konden blijven slapen.
Ondanks dat we geen verblijf moesten betalen was ons kost hoger dan uw budget.
Ik denk als jij naar Canada wil gaan en een rondreis met organisatie doet toch op 5.000€ p.p moet rekenen, gezien in boekjes voor wat wij gedaan hebben.
Canada is wel heeeeeeeeeeeeeeel prachtig!!!
Misschien alles zelf organiseren dat scheelt heel veel.
Groeten,
Kim
|
|
|
Anne
8-10-2011
|
12-11-2010 21:24:52
hey Sarah,
Mijn vriend en ik hebben elkaar leren kennen tijdens een reis naar Nieuw-Zeeland. We waren daar voor 30 dagen en die kostte 5.000 EUR pp alles in. Dan bedoel ik alle eten, uitstappen (met de dolfijnen zwemmen in het midden van de oceaan, boottocht op Milford Sound,...). Maar het was fantastisch! Ik heb nog van geen enkele euro spijt. Vorig jaar zijn we naar West-Canada geweest. Ik had de reis uitgestippeld en we hebben de organisatie aan Vreemde Kontinenten overgelaten. Zij hebben de hotels geboekt enzo. De vlucht kostte ons 680 EUR pp op Vancouver. Hotels+ontbijt + autohuur kostte ons voor 22 dagen 2600 EUR pp. Afhankelijk van wat je dan 's avonds doet en waar je gaat eten, hangt het er van af hoeveel er nog bij komt natuurlijk. We zijn in Vancouver, via grens met VS naar Banff, door de Rocky Mountains, via Whistler (zeker doen) terug naar Vancouver, ferry naar Nanaimo, naar de andere kant van het eiland naar Tofino, terug naar Vancouver, nog even in de stad gebleven en naar huis. Het was ook geweldig!!!! Van alle reizen die we al deden, waren dit veruit de mooiste 2.
Een reis begint al met het doorbladeren van de boekjes dus geniet ervan!
Groetjes
|
|
|
|
|
|
|