Terug naar overzicht
Ik hoop van niet. Zou anders ook wel eens hetzelfde probleem kunnen hebben ...
een gouden raad van "tante Suzy": koop bij de apotheker het product axitrans en je bent een hele week zweetvrij. Het werkt echt!!! Werkwijze: twee avonden voor je trouw gebruik je na het douchen ('s avonds doen want het product maakt plekken, dus pyama aandoen erna) het product onder je oksels. daarna stop je ermee. Resultaat 7 tot 10 dagen zweetvrij. en echt zweetvrij! ik heb het gedaan voor ik naar een een concert ging en in die massa hebben ik liggen dansen en springen en geen enkele zweetplek in mijn t-shirt!!! je hebt het ook voor de gevoelige huid. Eerlijk waar een aanrader. Het is een flesje (deoroller) van 20 ml en kost ongeveer 15 euro. Maar het is het zeker waard!!!
Axitrans, idd! Zelf nog niet geprobeerd, maar de afgelopen 2 jaar dit product al héél veel weten aanbevelen op dit forum!
Bedankt voor de tip! Dat ga ik zeker doen!
@Suzy: bedankt voor de tip!
Heb ook nog een tip die ik zelf gebruik. Odorex deo! Dit heb je in verschillende vormen, een spray, een depper ... Ik gebruik de depper. De avond voor je gaat slapen op droge oksels deppen, en je zweet van een ganse dag echt niets! Deze vind je in kruidvat ed.
Ik ook Odorex (ook depper). Het is goedkoop en helpt echt. Niet 1 dag dat je niet zweet maar als je het regelmatig gebruikt NOOIT meer ;-)
axitrans is een echte aanrader!!!! K gebruik t al jaren, en zweer niet meer onder mijn armen! Na een tijd moet je het niet meer gebruiken omdat je toch niet meer zweet. Echt een geluk in de zomer!