Terug naar overzicht
Hey, We hebben een paardentram voor de suite. De suite verzamelt aan de feestzaal (parkeren dus daar hun auto's). Mijn vriend komt dan samen met de suite naar ons thuis gereden. Hier stappen mijn mama en ik bij op de paardentram. Vervolgens gaan we met de paardentram naar het districtshuis en daarna naar de viering. Na de viering zet de paardentram ons aan de feestzaal af. Het voordeel is dat dan niet iedereen overal met zijn auto naartoe moet rijden. Met 30 man in de suite zou dit een complete chaos worden.
Hallo Eline, door een old-timerbus te huren op je huwelijksdag, begint je feest reeds vanaf het moment dat je buitenkomt bij de bruid thuis om naar het stadhuis of naar de kerk te gaan! Er zijn verschillende mogelijkheden voor het gebruik van de old-timerbus tijdens je huwelijksdag nl. 1) ofwel gaat de bus iedereen thuis ophalen (allemaal verschillende adressen) en brengt alle genodigden tot bij het huis van de bruid van waaruit de hele ceremonie begint ... 2) ofwel komt iedereen tot bij het huis van de bruid (en ook de bus) om zo de dag te beginnen ... 3) ofwel wordt de bruidegom opgehaald met zijn familie bij de bruidegom thuis en wordt dan naar de bruid gereden 4) ofwel komt de bus naar de feestzaal iedereen daar oppikken om zo naar de bruid te rijden en de rest van de dag te vervolgen Afhankelijk van het moment dat jullie aan de feestzaal mogen toekomen, zijn er ook weer verschillende mogelijkheden voor het einde van de ceremoniebus nl. 1) de bus kan eindigen bij de bruid thuis zodat iedereen van daaruit enige tijd later met zijn eigen wagen naar de feestzaal kan rijden (en 's nachts ook terug naar huis met eigen wagen) 2) de bus kan iedereen naar de feestzaal brengen na de kerkdienst (ofwel kan je de wagens van de genodigden de dag tevoren reeds aan de feestzaal gaan zetten zodat iedereen naar huis kan 's nachts met z'n eigen wagen - ofwel kunnen bepaalde mensen met andere genodigden mee naar huis rijden of nemen een taxi om alcoholcontrole/problemen te vermijden) Indien je wenst, kan je gerust eens langskomen om alle mogelijkheden te bespreken. Bij Het Bruidsparadijs & Antique Auto is gewoon alles mogelijk en bespreekbaar. "U vraagt, wij rijden" De prijzen van onze ceremoniebussen zijn steeds bij jullie ter plaatse (onze prijzen en voorwaarden (met foto's) zijn allemaal vermeld op onze website www.bruidsparadijs.be). Je weet op voorhand dus exact wat de bus je gaat kosten! Wil je eens geheel vrijblijvend langskomen, ben je steeds welkom! (enkel voor het passen van bruidskleding werken we liefst op afspraak) Nog veel succes met jullie voorbereidingen! Marita
Wij hadden een huifkar. Iedereen reed met zijn eigen wagen tot bij ons thuis (mijn ouders reden mee met mijn broer en mijn schoonouders reden met met hun zoon). Daar stapte iedereen op de huifkar (om 10u15). Zo reden we naar het stadhuis, van daar naar het bos voor de picknick, dan maakten we een tochtje om uit te komen aan de kerk. Na de dienst reed de huifkar ons terug naar ons huis (17u). Van daaruit reden wij met onze eigen wagens naar de feestzaal. Je regelt dit uiteraard zoals jij het wil, hé. Je kan ook gewoon met eigen auto's rijden, maar het is niet altijd eenvoudig om je dan in de buurt te parkeren.
Bij ons parkeerde de suite ook aan de feestzaal en de bus kwam hen daar eerst ophalen voor naar ons te rijden. Heel handig!
Ik deel dezelfde mening een beetje als eline, wij wilden ook eerst een bruidswagen huren, maar toen stond ik ook stil bij het feit van ale enkel om tot daar te rijden?? wij hebben een witte wagen voor ons voorzien van de famillie die we dan zelf een beetje gaan versieren en sparen dan toch wat centjes uit voor iets anders. Maar ik denk dat dit ook een beetje van jezelf afhangt waaraan je veel belang hecht en aan wat een beetje minder op je huwelijksdag, en voor ons was die wagen echt geen must. Groetjes!
Wij hebben ook een oldtimer bus, vooral voor de sfeer dat iedereen samen zit.We hebben ook een grote suite 22 man plus 9 bruidskindjes... Wij rijden met de oldtimer bus tot aan de zaal... Nadien na het feest gaat mijn mama een taxi bestellen om naar huis te gaan... zodat er niemand bob moet zijn...