Terug naar overzicht
Hey, Wij hebben dit ook bij Vistaprint gedaan, maar dan de kleefbriefjes. Bij ons staat er dit op: SAVE THE DATE Op onze huwelijksdag hadden we jullie er graag bij, hou alvast deze datum vrij! 12 augustus 2011 Claudia & Koen
Wij hebben: Save the date!26-11-2011 Wij gaan trouwen,komen jullie mee een feestje bouwen? En dan onze namen!
wij hebben dit erop gezet Om het jullie even te laten weten zodat je het niet zou vergeten 09/07/2011 gaan wij trouwen en hopelijk samen met jullie een feestje bouwen!! hou dus deze datum vrij voor onze trouwpartij.
Omdat (bijna) iedereen aanwezig was op het huwelijksaanzoek, weten ze al dat we gaan trouwen. Ik heb dus enkel reminders op post-it's bij Vista Print gemaakt: Voor uw nieuwe agenda: 3 juni 2011: bruiloft Erik & Leontine en omdat we het feest pas de volgende dag geven ook nog deze: Voor uw nieuwe agenda: 4 juni 2011: feest Erik & Leontine Deze worden in de kerstkaarten geplakt en zo heb ik ook al meteen onderscheid voor de mensen die we op de dag zelf willen (krijgen de eerste), die we op beide dagen willen (krijgen beide) en die we enkel op het feest willen (krijgen de tweede). Op de achtergrond van de Post-it's heb ik in watermerk een logo gemaakt met de letter van mijn achternaam-to-be. Dit was ook mogelijk via Vista Print en vond ik wel zo mooi.
Ik zou er dit op zetten: Dit is onze trouwmagneet, zodat u zeker onze huwelijksdatum weet: .../.../... Daisy en ...
Wij hebben het tot nu nog niet gedaan. Ik blijf me afvragen of het echt nodig is of niet. Mss stickers printen en bij op de kerstkaartjes kleven.
Allemaal bednakt voor de reacties @Véronique: k denk dat het de jouwe wordt, nogmaals bedankt!!
@Benjamin: Nodig is het zeker niet! Wij deden dat ook niet en er zijn maar enkele mensen afgevallen: nl. collega's van mijn man waar we niet zo'n sterke band mee hebben. Mensen die écht willen komen, die vragen zeker op voorhand jullie datum en houden hiermee rekening! Mijn directeur verplaatste zelfs zijn reis voor ons!