Nu Online
Momenteel zijn er 480 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Droomjurk gevonden

13-11-2010 17:24:57
Dag bruidjes,

Vandaag heb ik bij Prima Donna in Deerlijk mijn trouwkleedje gekocht. Vorige week twijfelde ik nog of alles niet te rap ging, omdat het maar mijn eerste winkel was die ik bezocht had. Maar na een tweede bezoekje, dit keer samen met mijn moeder, vader en schoonmama wist ik het wel zeker, dit was de juiste jurk! (zeker na de traantjes van mijn ouders toen ik uit het pashokje kwam...
Het is een kleedje van Nicole Colet geworden. Het juiste kleedje ga ik hier niet opzetten, omdat mijn toekomstige hier ook soms even komt piepen. Maar als je mij een berichtje stuurt, mail ik het wel :)

Groetjes van een overgelukkig bruidje :)

Sarah
17-12-2011
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1235

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik13-11-2010 17:48:27

hallo Sarah,

Jij bent blijkbaar ook uit mijn streek,
Eind september ben ik ook al eens gaan passen naar Prima Donna, en ik was ook wel al heel tevreden van de service, alhoewel ik geen afspraak gemaakt had mocht ik toch wat kleedjes passen.

ik ga binnenkort eens terug gaan, maar ik heb nog tijd hé, is pas voor juni 2012
je mag uw droomjurk gerust eens doormailen

groetjes
veronique

Sofie
9-4-2011
 Meld misbruik13-11-2010 17:51:52

Nu ben ik ook wel heel benieuwd naar uw kleedje hoor!
Volgende week ga ik naar Prima donna eens gaan koekeloeren! Ben zeer benieuwd!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik13-11-2010 18:00:40

Je mag mij gerust ook een privéberichtje sturen! Ik heb vandaag mijn kleedje ook besteld! Het is de pronovias albeniz geworden!

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik13-11-2010 18:03:58

Hey,

Ik heb jullie een berichtje gestuurd.
Echt niet twijfelen om eens binnen te springen in Prima Donna. Ik ben zelf nogal een twijfelaar, en de verkoopster heeft me echt goed geholpen en totaal niet opdringerig.
Ze had onmiddellijk mijn smaak door. Er zijn nog opendeurdagen tot volgende week zaterdag denk ik. Daardoor zijn alle retouches ook gratis.

Er waren al kleedjes besteld voor 2012 :), en ik die dacht dat ik nog veel te vroeg was...

Geniet van het passen! Tis echt een zalig moment :)

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik13-11-2010 18:07:59

sarah,

was het die jonge vrouw die u geholpen heeft of haar mama?
bij mij was het haar mama, en deze wist ook direct welke smaak ik heb.

groetjes
veronique

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik13-11-2010 18:20:43

Hey Sarah,
proficiat met je keuze. Heb ook heel wat nicole colet jurken gepast, maar de jurk zat er niet tussen!
Ik heb mijn jurk ook enkele weken geleden gekozen.
Ga je iets extra voorzien voor tegen de koude? Handig naamgenoot en zelfde datum
Je mag mij ook altijd een privé berichtje sturen hoor.
Ik zet met name mijn jurk ook niet online, wegens het zelfde gevaar

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik13-11-2010 18:27:19

@ Véronique,

Twas 2 keer de mama :).
Welke jurk heb jij gekozen?

Grote

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik13-11-2010 18:33:07

Dag Sarah,

zalig gevoel waarschijnlijk eenmaal je besteld hebt.

Ik heb ook jurk van Colet aangehad die sterk in mijn geheugen is blijven hangen, maar er is eentje die nu iets meer voorkeur geniet.

Wil je mij anders eens privé sturen welk het geworden is, ben wel nieuwsgierig.... ;-)

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik13-11-2010 19:43:36

Sarah,

ik heb er een paar aan gehad en de stijl die mij toen het best lag was die van linea Rafaelli, maar had eerst een ander op het oog, dat met dat bovenstuk met blauw in, en allemaal steentjes die ook in hun boekje stond, was prachtig, maar enorm boven ons budget, dat had ik er nu echt niet voor over.
wij hebben ook al 2 kindjes, hebben gebouwd en betalen alles zelf, vandaar.

nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik13-11-2010 19:44:13

Proficiaat!

Ik heb twee weken geleden ook mijn kleedje gekocht, een pronovias Alce!

zooo leuk é dat gevoel!

Vandaag de workshop voor trouwers gehad bij Miele, waar Lien van Vijftv je stijladvies gaf ivm trouwkleed, toch wel spannend aangezien ik het mijne al had besteld! maar het zat goed oef!

Ben ook wel heeel erg benieuwd naar het jouwe! mag mij altijd berichtje sturen hoor!

thanks!

@claudia! super mooi! goed gekozen ;)

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik13-11-2010 19:45:08

je mag mij gerust een berichtje sturen met welk trouwjurk het was :-) ik ben nieuwsgierig

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik14-11-2010 0:24:14

Hoi,ik ga ook binnenkort naar prima donna om jurkjes te passen,eerst dezelfde dag eens zien naar de keuze van mijn toekomstig schoonzusje en dan zelf kleedjes passen
Och de dag dat ik ga passen valt net buiten de opendeurdagen,das jammer moest ik daar mijn smaak vinden ik dan mss de retouches er niet zal bijkrijgen.
Hadden normaal een vroegere datum opgegeven maar paste nie voor de winkelierster dus verzet naar volgende week maandag de 22ste

Ben wel benieuwd naar jou kleedje dus zend ook maar eens door :-)

vicky
2-7-2011
 Meld misbruik16-11-2010 15:52:31

Hey bruidjes,

Ik heb nu 4 winkels gedaan en wel al enkele leuke kleedjes gepast, maar er steekt er geen bovenuit vind ik, probleem dus. Ik zou zondag eens naar de opendeurdag gaan bij prima donna, wie weet hangt daar het kleedje van mijn dromen wel :-).

Groetjes

Sarah
4-6-2011
 Meld misbruik16-12-2010 23:49:28

Hoi Sarah,

Net als bij jou komt mijn droomkleedje ook van Colet en ik vond dit ook in de eerste winkel waar ik ging passen. Vandaag nog wel!
Bij JPC Collection in Antwerpen, echt super service!
Het kleedje blijft maar door mijn hoofd spoken en ook ik vind het enorm snel gaan. Kan dat nu dat je na de eerste winkel en zes kleedjes passen, meteen je droomkleed vindt? Ik ga zaterdag terug met mijn mama, oma en schoonzus. Benieuwd wat zij ervan vinden!

Veel succes nog met je kleedje, je mag me een privéberichtje sturen dan stuur ik mijn kleedje ook door!

Groetjes,
Sarah

Chanelle
7-4-2012
 Meld misbruik23-5-2011 14:17:18

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen zaterdag ook een jurk van Nicole aangehad.
Ben er helemaal verliefd op & het was pas de tweede trouwjurk die ik had aangepast.
Wat zijn ongeveer de prijzen van de Nicole Colet?

Groetjes,
Chanelle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info