Terug naar overzicht
Dag Nathalie, Ik ben een tweetal jaartjes geleden naar een trouwfeest geweest in la grange. Ik was echt onder de indruk. Ik was uitgenodigd op het dansfeest. Er waren zeker voldoende hapjes en de locatie was adembenemend. Als ik in de omgeving zou wonen, zou ik er zeker voor kiezen om daar mijn trouwfeest te houden. Nog veel succes met de voorbereidingen! Kristien
Hey , Wij gaan ons avondfeest daar doen op 06/05/2011. heb al veel positieve reacties over la grange gelezen.
hey, Wij geven ook ons avondfeest (en een diner met de suite) in La Grange! We zijn vooral afgegaan op de mooie locatie en de goede commentaren van een heel deel kennissen... groetjesJoyce
Hey Nathalie, Wij hebben vandaag onze reservatie bevestigd. Wij geven op 26/05/2012 ons trouwfeest. 's namiddags eten met de suite in de zaal en aansluitend het dansfeest met de andere genodigden. De locatie is heel mooi en ook de uitbater was heel vriendelijk! We kijken er nu al naar uit. Het is maar twee weken na jullie trouwdag, dus als je voor de zaal kiest, breek ze dan nog niet af :) Kristien, Het is leuk te lezen dat je zo positief bent over La Grange! Je hebt mijn avond goedgemaakt! Jessica
hey bruidjes bedankt allemaal voor jullie reactie. de keuze is gemaakt en het is le grange geworden :-)
Dag Meiden, wij zouden trouwen op 10-11-2012. Ik lees hier dat er al koppels zijn die al gereserveerd hebben in de zaal La Grange voor 2012.. Hoe zit het dan met de prijzen etc? De producten zullen tegen dan waarschijnlijk toch duurder worden?ik heb vandaag daar ook een offerte aangevraagd...Tabita