TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Emmy
13-8-2011
|
18-11-2010 9:58:51
Dag Eline,
inderdaad niet makkelijk he, te veel keuze ...
De ene keerd wil je iets superromantisch en de andere keer iets anders.
Ikzelf heb voor heel de trouw 1 ding doorgetrokken:niet kiezen wat juist de meesten kiezen, alles beetje specialer, origineler.
Ben er denk ik goed in geslaagd en heb dan voor de uitnodiging voor "flessenpost" gekozen. Niet goedkoop als je het via een site besteld, maar ik heb zelf flesjes besteld (plastieke:niet breebaar) en speciale enveloppen met doorschijnende etiketten. De uitnodiging wordt er dan opgerold ingestoken en de flesjes gaan we vullen met gepofte rijst (kan je in doopsuiker winkels kopen)
Als je bv originele uitnodigingen intypt bij google kom je al een eind verder hoor.
Weet je, gewoon je hartje volgen en ook niet te veel twijfelen. Als je iets tegenkomt waarvan je denkt:wauw, gewoon doen dan. Jezal nog andere toffe dingen tgenkomen, maar is met alles zo he.
Veel succes bij je keuze.
Grtjs Emmy
|
|
eline
20-5-2011
|
18-11-2010 10:05:10
hoi emmy
had die flesjes ook al gezien
zeer tof
maar is dat niet duur om te versturen? of geef je de flesjes persoonlijk af?
|
|
Hilde
23-6-2011
|
18-11-2010 15:45:50
op de website van Carta Rosa staan ook leuke uitnodigingen. Daar hebben wij inspiratie opgedaan :) We hebben ervoor gekozen onze vingerafdrukken op de uitnodiging te plaatsen in zilver, op zwarte uitnodigingen, met als tekstje "Found: The perfect match". Dan maken we er een soort "politiedossiertje" van - mijn vriend is hoofdinspecteur bij de politie en ikzelf ben criminoloog, dus we vonden het wel bij ons passen :)
ik ben al bij een drietal drukkerijen een offerte gaan vragen - voor een 70-tal uitnodigingen zal ons dit ongeveer 100 euro kosten, dus dat valt heel goed mee vind ik !
|
|
Anika
9-4-2011
|
18-11-2010 17:26:34
ik zou persoonlijk geen foto nemen. Een foto vind ik eerder iets voor een geboorte, bedankje,...
Wij hebben een uitnodiging met een kwinkslag genomen. Wel romantisch, maar met een grappige toets. Misschien moet je eens wat rondkijken en doe je zo wel ideetjes op die je vriend kan herwerken naar iets heel persoonlijk....
|
|
Kim
21-5-2011
|
19-11-2010 12:23:30
Hetzelfde hier hoor, ben zelf ook grafisch vormgever en wat is het dan toch moeilijk om je eigen trouwuitnodiging te maken .. Heb ook echt nog geen idee van hoe of wat.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|