Nu Online
Momenteel zijn er 385 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling

21-11-2010 18:01:29
Wij trouwen op 23.12.2010 putje winter dus (en bijna kerst). Wij zitten met een gat tussen 13u30 en 16u45. Iemand een idee wat we met zo'n 10 personen kunnen doen?

11u: trouw gemeentehuis
12u: eten
13u30-16u45: geen idee?
18u: eten
20u30: ook geen idee?

Iemand die iets weet? Ons budget is erg krap.

Wendy
23-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 801

vicky
18-6-2011
 Meld misbruik21-11-2010 18:10:42

foto's maken van jullie dag? Wij gaan dit ook doen en aangezien we op de plek blijven waar we eten, zal onze familie er dus ook bij zijn. En dan heb ik ook nog eens mooie familiefoto's!

Wendy
23-12-2010
 Meld misbruik21-11-2010 18:30:10

Mijn vriendin gaat dit doen maar we kunnen moeilijk zoveel uur in de kou gaan staan he.

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik21-11-2010 21:20:36

Hey Wendy,

Ik had gezien in een vorig berichtje dat jullie van regio Heist-op-den-Berg zijn. Wij zijn ook van die regio en wij zijn van plan om met de suite naar Lier te gaan. Daar foto's trekken in het stadspark, dan de suite iets gaan laten drinken bij een taverne en dan zelf nog verder foto's trekken in het Begijnenhof. Het is maar een idee, maar dan ben je zeker 3 uur verder mee en het is ook leuk denken wij!

Anders misschien regelen da je ergens iets gaan eten of drinken of zo...

Wendy
23-12-2010
 Meld misbruik21-11-2010 23:55:18

Mja kan moeilijk 3x gaan eten en drinken he. Ik bedoel ik heb al eten om 18u voorzien à volonté en anders hebben ze al gene honger meer.

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik22-11-2010 9:55:00

Hoi,

Ik weet niet of je huis groot is, anders kan je gezellig thuis blijven en een quiz over het getrouwd koppel doen? Of over de getuigen?
Als je zelf creatief ben, kan je misschien ook een fotoreportage maken van jullie hele leven? Zo van jou en je man apart van jongs af en zo opbouwen naar wanneer jullie elkaar leerden kennen? Maar dat vraagt natuurlijk wel heel veel werk.
Of een kerstverhaal uitbeelden met jullie chique kledij aan in een kerststal, leuke foto`s verzekerd ;)
Het is natuurlijk niet makkelijk, als je al niet kan eten of drinken en je budget is klein...

Groetjes,
Kendra

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik24-11-2010 8:48:06

Wij doen een museumbezoek voor de gasten plannen terwijl wij onze fotoshoot doen. Omdat wij een klein museum hebben uitgezocht, huren wij deze af voor twee uur, zodat er geen vreemden binnen komen lopen. Bij een groot museum zal dat niet lukken, maar kan je misschien wel een privé gids voor ze regelen. Tevens hebben we geregeld dat ze na afloop wat te drinken en een petit-four krijgen en dat is dan ook het moment waarop wij ons weer bij hun voegen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...