TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joyce
30-4-2011
|
26-11-2010 10:02:44
hoi Daphne,
Ziet er goed uit hé :-)
Bloemen en versiering? Gemeentehuis? Huwelijkskaars? Bedankjes en bruidssuiker? (zijn zo dingen waar ik nog aan denk)
Ik trouw enkele weken later (op 30 april) en zit ongeveer samen met jou op schema. Lingerie is nog niet in orde (maar in december ga ik shoppen in Nederland, daar zijn het al solden, dus hopelijk vind ik daar iets), 1e pas is toch pas op 7 januari. Onze receptie is wel al in orde, maar doen we in een andere zaal dan het avondfeest, dus de datum moest wel vastgelegd worden. Misboekje is in de beginfase. Maar daar werken we dit weekend aan verder, zodat we dit al eens aan de pastoor kunnen voorleggen.
groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!
Joyce
|
|
Maaike
16-4-2011
|
26-11-2010 15:52:20
Hey,
Alle dringende zaken lijken in orde te zijn, dus volgens mij zit je goed op schema. Wel 1 dingetje, maar het kan zijn dat je het gewoon vergeten vermelden bent: ben je het wettelijk huwelijk al gaan vastleggen op het gemeentehuis? Voor het bruidsboeket heb je nog wel tijd, maar misschien toch al eens rondkijken wat je het liefst zo hebben en een aantal offertes opvragen.
Ik trouw een weekje later dan jij, en ik heb ongeveer dezelfde zaken al gedaan. Bij mij is het kostuum van de bruidegom ook in orde, en het misboekje is ook al in een 1e versie gegoten. Begin januari moeten we naar de pastoor gaan om het te bespreken.
Het komt nu wel snel dichterbij!
Groetjes
Maaike
|
|
|
marijke
22-4-2011
|
26-11-2010 19:18:38
amai amai de april-bruidjes zitten hier goed op schema!!
ik moet nog veel meer doen ze!!
uitnodigingen,bruidsmeisjes kleden,verloofde nog kostuum zoeken,schoenen trouwkleed,juwelen,kapper en make-up nog vastleggen.....
jaja,ben nu al op van de zenuwen,wat gaat dat geven!!
maar we gaan er ons wel doorslaan moeten we maar denken!!
@anika,denk wel dat ik toch iets ga zoeken om bovenop het kleed aan te doen!!
sjaal of korte bolero,zie nog wel,en indien goed weer,dan doe ik het niet aan,maar wil het wel voorzien
grtjs
|
|
jeff
27-8-2011
|
26-11-2010 19:25:11
hallo
Omdat je zegt, ik heb een budget huwelijk...en je de kostuums nog moet kopen....
Ze hebben ook héle mooie bij C&A!! Van Angelo Litrico en Wetsburry.
Nu met de feestdagen hebben ze driedelige voor 99 euro, en een mooi afgewerkte zwarte blazer 39 en broek 19 euro. Echt wel mooi afgewerkt!
Wij hebben voor de suite er ook gekocht, voor die prijs kan je niet huren.!!
|
|
Tineke
23-4-2011
|
27-11-2010 22:12:52
Hey
wij trouwen op 23 April.
Ons lijstje:
- feestzaal ok
- receptie ok
- jurk ok
- kostuum ok
- schoenen ok
- bezinning( geen mis, wij trouwen op stille zaterdag) mee bezig
- vervoer ok
- fotograaf ok
- videograaf ok
- ringen besteld
- uitnodigingen besteld
- Dj ok
- stadhuis ok
- notaris nok
- bloemen + bruidsboeket besproken
- kapper besproken
- make up besproken
- huwelijkskaars nok
- middag lunch besproken
- bruidskindjes besproken
- bellenblazers voor de kinderen mee bezig
nog veel plezier met jullie voorbereiding
Tineke
|
|
Brenda
10-9-2011
|
27-11-2010 23:28:11
wat is een ringbeer ?
|
|
Anika
9-4-2011
|
28-11-2010 0:20:30
wij gaan geen ringkussen gebruiken, maar een teddybeer. De ringen hangen daar dan aan een lintje aan. Op die manier kan je de ringen er makkelijk afnemen, en kan het kindje de beer gewoon weer meenemen.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|