TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Laura
11-7-2009
|
27-11-2010 11:03:23
Hey Wij zijn ook naar Mexico geweest: Iberostar Paraiso del Mar (tussen Cancun en Playa del Carmen). Echt super, geen enkel negatief puntje voor de keten! We hebben genoten van de reis (al heeft ziek zijn bij beiden wel veel verpest). Het hotel was echt wauw!! en we hebben vele uitstappen gemaakt (Maya encounter - coba - Chichen Itza - duikboot op Cozumel - zwemmen met dolfijnen - Xcaret - met de quads gaan rijden en dan zwemmen in cenote). Allemaal de moeite! Veel plezier alvast! Groetjes, Laura
|
|
lindsy
4-6-2010
|
27-11-2010 13:24:50
Hey Wij zijn in september naar Mexico, Iberostar Quetzal en Tucan geweest, was echt super! Verzorgd hotel, supergroot zwembad, direct aan het strand, toffe animatie, zeer goede all-in formule, 5 à la carte restaurants... Niks op aan te merken. Het is wel een hotel vol fauna en flora: 's morgens kunnen er wel eens aapjes op je balkon zitten, 's avonds kan je de hele apenfamilie zien zitten op het dak van het restaurant of in de bomen. Als je via het "jungle-pad" van je kamer naar het zwembad of strand gaat, zie je ook heel veel beestjes: neusberen, pauwen, heel veel beesten die op capibara's gelijken... Wij zijn gaan snorkelen op Cozumel (niet via reisbureau, maar gewoon Ferry genomen vanuit fifth avenue naar Cozumel en daar kan je bij verschillende snorkelfirma's (:)) gaan.) Chitzen Itza is ook zeker de moeite waard, maar ontzettend warm. Het is ook 3u op de bus door en 3uur terug. Op de terugweg wordt wel een tussenstop gemaakt in Valladolid. Tijdens de heenreis krijg je heel veel info over de Mexicaanse geschiedenis, best wel interessant en zo ging de tijd ook vlug voorbij. (ook via reisbureau in hotel geboekt). X-caret is ook leuk: een natuurpark waar je je gerust de hele dag kan bezighouden: er zijn plaatsjes waar je kan gaan zwemmen, stranden vol hangmatten, je kan in grotten gaan snorkelen, zwemmen met dolfijnen en s'avonds is er een mooie show over de Mexicaanse geschiedenis, echt de moeite waard. (ook via reisbureau in hotel geboekt). We hebben ook een dagje Catamaran gedaan, je kon dan snorkelen en het eiland Isla Mujeres bezoeken, waar je met golfkarretjes het eiland kan verkennen. De lunch krijg je op een idyllisch strand. Een echte relaxdag, super! (uitstap via reisbureau, geboekt in hotel) Wij hebben ook regelmatig een taxi genomen naar het centrum (5th avenue) waar er heel veel winkeltjes zijn. Geniet ervan, het is echt de moeite waard!
|
|
mieke
14-5-2011
|
28-11-2010 8:12:46
Ola dat ziet er inderdaad niet slecht uit he! Ik kan niet wachten bedankt voor de reacties.
|
|
Kim
21-5-2011
|
28-11-2010 18:03:07
Wij zijn nog aan het zoeken naar de ideale bestemming. Graag had ik even aan jullie gevraagd hoeveel jullie hiervoor ongeveer betalen (Mexico)? Ik ken een koppel dat daar op huwelijksreis geweest is, prijs viel best wel mee maar ze hebben ter plaatse nog 800 EUR uitgegeven aan een paar uitstappen :s Dat vond ik veel geld? Kan je dit eventueel regelen dat dat allemaal al inbegrepen zit?
|
|
mieke
14-5-2011
|
28-11-2010 19:33:06
Hallo Kim,
Wij hebben voor in dat hotel voor 14 dagen 4000 euro betaald met al de kortingen er af natuurlijk. En ter plaatste kan ik dus nog niet zeggen maar dat is natuurlijk te zien hoeveel uitstappen dat je wil maken.
groetjes
|
|
Leontine
3-6-2011
|
29-11-2010 8:57:07
Even andere tip: leer alvast duiken terwijl je nog hier bent. Anders ben je een grote tijd van je vakantie bezig met de theorie te leren en je proefduiken. En aangezien die eerst in een zwembad moeten, heeft je man er ook niet veel aan... Toen ik met mijn aanstaande naar Egypte ging wilde ik het ook eerst daar leren, maar op zijn aanraden toch maar hier eerst geleerd. Hierdoor hebben we wel de hele vakantie samen kunnen doorbrengen in plaats van ik met een instructeur..
|
|
mieke
14-5-2011
|
29-11-2010 21:27:20
Hey Leontine,
Op drie dagen kan je je brevet halen hoor,kweet dan zijn we tijd kwijt maar langs hier kost dat bergen geld vergeleken met in Mexico. Hier moet je er al een hele tijd mee bezig zijn want ik ken iemand die het nu doet en das niet op drie dagen hoor,bij mij moet dat iets vlugger gaan en men aanstaande vind het niet erg hij betaald gewoon mee voor de duiken die ik dan leer in de zee. we zien wel, heb wel zenuwen,Hoelang heb jij er dan op gedaan ?
|
|
sander
23-6-2012
|
6-1-2011 14:47:47
Dag Mieke,
Zoals hier reeds aangehaald, het hotel dat jullie gekozen hebben is SUPER, mijn beste hotel ervaring ooit!(en ben héél veel eisend..)
Prachtig hotel! wij zijn vorig jaar in maart geweest, de uitstappen zijn niet zo goedkoop.. maar zeker de moeite waard!
Eten is zeer verzorgd, vriendelijk personeel, veilige buurt (zal je wel merken zodra je de straat in zal rijden (het ene grote hotel naast het andere) met verschillende controleposten.
geniet ervan!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|