Terug naar overzicht
Openingsdans: 'Zij' van Marco Borsato Liedjes kerk: Intredelied – Alegria - Cirque du Soleil Tussenzang (na eerste lezing) – The best is yet to come - Novastar Tekenen van het huwelijksregister: Lied – Altijd heb ik je lief - Clouseau Lied na de voorbeden – Hou me vast – Volumia Communielied – You’re still the one - Shania Twain Slotlied – I had the time of my life - B. Medley & J. Warnes
wij zijn enkel voor de wet getrouwd, geen kerkliedjes dus. Onze openingsdans was It is you (I have loved) van Dana Glover
Onze openingsdans was Adele - to make you feel my love. En voor de kerk ook Alegria She - Elvis Costello Everything - Michael Buble Your song - Elton John Altijd heb ik je lief - Clouseau Beautiful day - U2
Intredelied: Rose van James Horner Liedjes viering: Ik hoor bij Jou Marco Borsato - Cindy Lauper True Colors Openingsdans: I don't know mucht but I know I love you Ligt allemaal nog niet 100% vast maar wrs zal het dit worden
alleen openingsdans hebben wy!!waar we mee zelfs op tv geweest zyn,aangezien myn ventje geen echte danser is!!dus die van ons is al aangeleerd nu nog zien dat we het goed gaan doen, ;-) lady antebellum,need you now
Hoi, Wij gaan enkel voor de wet trouwen, maar twee vriendinnen (operazangeres en gitariste) voor het ja-woord een lied live brengen. (You van Evanescence) Openingsdans is nog niet zeker, maar we dachten aan Aerosmith - I don't wanne miss a thing Groetjes, Celesta
geen kerkelijk huwelijk voor ons, maar we trouwen op de Pier in Blankenberge. moment dat mijn papa me zal "weggeven" : I loved her first - Heartland openingsdans : Still the one - Shania Twain
Ook hier geen kerkelijk huwelijk maar onze openingsdans wordt "We're in Heaven" van Do :)
Bedankt voor jullie reactie!!!!
Hallo, Onze liedjes In de kerk: - Come What May - Moulin Rouge (Intredelied) - I'll always be right there - Bryan Adams - I don't know much, but i know i love you - Aaron Neville - Book of Days - Enya (uittredelied) Openingsdans: - Your Song - Ewan McGregor (Moulin Rouge) (Combinatie van Rumba en Argentijnse tango) Groetjes Annelies