Terug naar overzicht
Ik vind een 'pitteleer' zo 'stijf' overkomen... Dan moet écht wel al je hele dag héél klassiek verlopen: alles moet hieraan aangepast zijn: klassiek vervoer, klassieke jurk,... Ook moeten de andere mensen in de suite ook in echte suitekledij / pitteleer zijn. Bij onze dag paste dat zeker niet. Wij hadden een huifkar en gingen 's middags picknicken. Geef mij dus liever maar iets meer ontspannender...
Hoi, Wij zijn van plan om een niet te speciaal kostuum te nemen (kosten proberen inperken) en ik neem ook een minder dure jurk.Voor de suite hebben we gewoon gezegd dat ze moeten komen waarin ze zich makkelijk voelen, wel natuurlijk met de boodschap dat het leuk zou zijn moesten ze iets deftig dragen.Een pitteleer vind ik ook wel heel stijf, maar je kan dat natuurlijk helemaal zelf kiezen... GroetjesKendra
Hey, Ik zou dan persoonlijk voor het zwarte kostuum met de gekleurde das gaan :-). Een pitteleer is inderdaad wel wat stijf, zo'n kostuum is iets "spontaner" en bovendien vind ik dat wel iets hebben, zo'n knalkleur bij een sober kostuum ;-). Hij zal allesinds opvallen dan! ;-) Groetjes, Evelien.
Wij hebben gekozen voor de suite, een zwart kostuum met een zwart hemd en een fushia kleurige das! Om de kosten te beperken hebben wij gekocht bij C&A! Ongelooflijk hoe mooi die kostuums zijn van het merk Westburry en Angelo Litrico. En nu zeker met de feestperiode hebben ze al drie delige voor 100 euro! Mooi afgewerkt, volledig gevoerd....
Mijn vriend wordt gek als ik over een pitteleer zou beginnen! Hij zou graag een zwart kostuum hebben met een fel gekleurd hemd onder om het geheel te breken (zoals jullie zwart-rood combinatie natuurlijk). Alles hangt een beetje af van hoe de man er in het dagelijks leven bijloopt: mijn vriend is een sportief type en met een pitteleer zou ik misschien zelfs moeite hebben om hem ter herkennen. Trouwdag of niet, een beetje trouw blijven aan je eigen stijl kan nooit kwaad.
Hoi Sarah, Ik trouw volgende week vrijdag, ook met thema Kerstmis. Mijn jurk is wijnrood en mijn aanstaande heeft een donkergrijs kostuum met als blikvangers een rode das met bijhorend pochetje en als corsage een Helleborus bloem. Die zitten ook in mijn bruidsboeket. Helleborus is de echte kerstroos, niet te verwarren met de kerststerren die verkrijgbaar zijn in rood, wit en zalmkleur. http://www.hlasek.com/foto/helleborus_niger_4788.jpg