Terug naar overzicht
Bij de meeste bruidswinkels kan je hier voor terecht. Bij accessoirewinkels zoals Verita's, Claires, Six ed kan je hiervoor ook terecht
Eline zit met hetzelfde probleem ...... :) Bij een "andere" trouwwinkel gaan kijken vind ik dan zo raar... Dus ik zal ook eens wachten tot ik mijn jurk nog eens moet gaan passen! (mijn winkel is 250km van hier !)
Hoi Eline, Ik vraag mij dat ook af, moest ik het één vinden laat ik het je weten. Wil jij dit ook doen aub? :) Ben ook van Kortrijk. Groetjes Babs
hallo eline,ik heb vandaag de mijne gevonden bij veritas en is supermooi!!Was ook al een hele tijd op zoek,maar vond ze bij bruidswinkels veel te duur.Nu heb ik 25 euro betaald !!je moet er wel achter vragen,want ze liggen niet zomaar in de winkel.Bij ons hadden ze 5 verschillende modelletjes en allemaal héél mooi.Veel succes ermee!! groetjes, Sylvia
Hey bruidjes, Ik ben ook nog op zoek naar een tiara. Ik heb deze website gevonden, waar je ook de oorbellekes en ketting assorti hebt. http://www.hairstyles.be/webshop/ Veel succes nog met de zoektocht!