Terug naar overzicht
Naar een feest ben ik er nog niet geweest. Maar wij gaan er regelmatig een hapje eten, en het is altijd zeer verzorgd. De rundscarpaccio is er super lekker!
Wij zijn er gaan informeren voor ons feest en ik moet zeggen dat klikte absoluut niet met die eigenaar / manager / ... t Was zo precies of we mochten blij zijn dat we ons feest daar zouden mogen geven, en ze waren ni echt bereid af te wijken van hun eigen perfecte traditionele ideeën, of zelfs maar te luisteren. Ik vind het ook belachelijk duur. Maar goed ieder zijn keuze, veel succes ermee !
Hoi Maria, Amaai dat verbaasd me. Wij werden eigenlijk heel goed ontvangen. En voor hetgeen wij willen was het voor ons het goedkoopste. We mochten ook volledig zelf beslissen hoe we alles gingen regelen, wat we gingen serveren, mochten menu's mengen,... Alle verschiet echt van je bericht!
ik heb daar mijn communiefeest gegeven, niet helemaal hetzelfde ;) maar dat was tip top geregeld, alles piekfijn in orde en heel vriendelijke mensen :)
Oeioei ik heb me van kasteel vergist ... Wat ik bedoelde, wat zo duur was is kasteel Den Brandt. Steytelinck was niet meer vrij op onze datum, vandaar dat ik daar geen verdere info van had gevraagd. Sorry ! En veel plezier !