Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaaltje te huur?

3-12-2010 11:34:22
Kent er iemand ergens een goedkoop zaaltje? Wij dachten aan het chaletje hier in de wijk (75euro voor de dag) maar ze verhuren het niet in de maand december... Dus weet er iemand nog iets goedkoop en liefst in de omgeving van Heist-op-den-Berg?

Wendy
23-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1636

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik3-12-2010 12:54:18

Misschien een parochiezaal?

angela
2-10-2010
 Meld misbruik3-12-2010 13:28:02

Zaal de Vloeikens in Hulshout. Is niet zo duur.

Wendy
23-12-2010
 Meld misbruik3-12-2010 18:39:25

hoeveel vragen ze? :) tis maar voor zo'n 10 man.

chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik4-12-2010 10:39:52

Hey,

Je ken altijd eens informeren bij een plaatselijke voetbal kantine die prijzen zijn meestal niet zoveel ze, bij Wittegracht in Wiekevorst ofzo, er zullen er nog wel enkel in de buurt zijn...

Grtjs Chrisje

angela
2-10-2010
 Meld misbruik4-12-2010 15:17:36

Hier is nog wat informatie over de Vloeikens:

- Tarief: € 10/vergadering voor max. 5u – excl. keuken, frigo, tapinstallatie

€ 100/ andere activiteit per dag – incl. keuken, frigo, tapinstallatie

- Alle servies (glazen, borden, bestek) is aanwezig in de keuken. Er is een gasvuur met 5 kookpitten beschikbaar, maar de huurder dient zelf voor kookgerei (potten en pannen en dergelijke) te zorgen.

- De zaal dient grondig gereinigd en volledig ontruimd achtergelaten te worden, er is poetsgerief aanwezig.

- De inrichter dient zijn afval zelf te verwijderen. Als alternatief kan u via DIFTAR evenementcontainers huren. Indien interesse, vraag bijkomende informatie aan de Dienst Welzijn of milieudienst.

- De zaal kan (voor een dagperiode) gehuurd worden van 9u ’s morgens tot 9u ‘s morgens de volgende dag. Om geluidsoverlast voor de buurtbewoners te beperken, dient de muziek wel om 4u gedimd te worden en de deuren om 5u gesloten (de periode tussen 5u en 9u dient om de zaal op te kuisen).

- Zowel de zaal als de speelplaats zijn volledig rookvrij, de speelplaats mag gebruikt worden indien deze rein en onbeschadigd wordt achtergelaten.

- Er mogen geen auto’s geparkeerd worden op de speelplaats van de school.

Groetjes Angela

Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik18-4-2011 19:38:09

Raadpleeg scholen, kan je heel goedkoop huren (bv. de basisschool damiaan in Tremelo heeft mooie zaal met keuken)
Groetjes.
Valérie

Wendy
23-12-2010
 Meld misbruik19-4-2011 0:29:20

Kijk is naar de datum!!! Ik ben allang getrouwd

stephanie
13-4-2012
 Meld misbruik9-3-2012 8:28:39

hey, proficiat met je trouw het is wel al een tijdje geleden:)
maar had is een vraagje, welk zaaltje heb je gehuurt en hoe duur was het?
Ik zoek ook iets goeiekoop in die omgeving, ben zelf van tremelo.
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...