Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 133 dagen te gaan...

3-12-2010 12:05:18
Hallo iedereen,

Na eventjes weg te zijn, kom ik terug op de site en ik zie nog 133 dagen op de teller staan, de tijd gaat precies heel vlug...
Zijn er soms georganiseerde bruidjes die een volledige lijst hebben van wat te doen, tegen wanneer???
Soms heb ik de indruk dat ik momenteel niets kan doen, en dat alles in de laatste maanden dan vlug ga moeten gebeuren!
Helpende handen dus steeds welkom!

Inge
16-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 739

VICKY
29-4-2011
 Meld misbruik3-12-2010 12:46:45

hey

ik zie dat jullie ook in april trouwen?
wanneer versturen jullie de uitnodigingen?

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik3-12-2010 13:55:48

Ik heb wel een 'checklist' (komt van het internet hoor, maar is wel handig)...Stuur me anders je mailadres ff door, dan stuur ik 'm naar jou door.
Grtjs

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik3-12-2010 14:18:26

Op deze site kan je bij "mijn palnning" ook een overzicht bekijken van een to-do-lijst en aanvingen wat je reeds hebt voorzien. Openstaande taken worden ook aangeduid. Erg handig

eve
16-4-2011
 Meld misbruik4-12-2010 14:56:15

ik heb een bruidsmagazine gekocht en daar stak een huwelijksplanner bij! alles staat per maand/ week waar je moet aan denken en plaats om de prijs van alles ernaast te schrijven. ik ga zeker nog niet optellen hoeveel het allemaal kost maar ik weet dat ik achteraf het toch wel graag weet. en dan hoef ik enkel dit blad na te kijken!!! ik vind het handig.
ps wij trouwen op dezelfde dag!

Inge
16-4-2011
 Meld misbruik4-12-2010 22:50:52

Hey, leuk dat we op dezelfde dag trouwen, prachtige datum hé!
Bedankt allemaal voor de tips, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een persoonlijke lijst. Ik heb al lijsten uit boekjes en internet, maar er zijn nog zoveel zaken die je moet regelen die niet op zo'n lijst staan, ik denk dan bijvoorbeeld aan kado'tjes voor de kindjes aan de kerk of zo persoonlijke zaken, waar niet steeds iedereen aan denkt...

lies
16-4-2011
 Meld misbruik6-12-2010 16:09:44

Dan zijn we al met 3 op 16/04/2011
fijn!

voorlopig zijn wij vooral met uitnodigingen bezig en afspraken met de priester.
ik gebruik ook een lijst via internet en vul dan aan met dingen als ik aan iets denk.
Maar er zal zeker nog veel boven komen waar ik nog niet aan gedacht heb...

Inge
16-4-2011
 Meld misbruik7-12-2010 22:15:10

Waw, zo grappig! Het is dan ook een prachtig mooie datum he! Wat denken jullie van het weer, in welke mate houden jullie hier rekening mee voor jullie kleed en de kleren van de kindjes? Hebben jullie een regenplan?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...