Terug naar overzicht
hey ik zie dat jullie ook in april trouwen?wanneer versturen jullie de uitnodigingen?
Ik heb wel een 'checklist' (komt van het internet hoor, maar is wel handig)...Stuur me anders je mailadres ff door, dan stuur ik 'm naar jou door. Grtjs
Op deze site kan je bij "mijn palnning" ook een overzicht bekijken van een to-do-lijst en aanvingen wat je reeds hebt voorzien. Openstaande taken worden ook aangeduid. Erg handig
ik heb een bruidsmagazine gekocht en daar stak een huwelijksplanner bij! alles staat per maand/ week waar je moet aan denken en plaats om de prijs van alles ernaast te schrijven. ik ga zeker nog niet optellen hoeveel het allemaal kost maar ik weet dat ik achteraf het toch wel graag weet. en dan hoef ik enkel dit blad na te kijken!!! ik vind het handig. ps wij trouwen op dezelfde dag!
Hey, leuk dat we op dezelfde dag trouwen, prachtige datum hé!Bedankt allemaal voor de tips, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een persoonlijke lijst. Ik heb al lijsten uit boekjes en internet, maar er zijn nog zoveel zaken die je moet regelen die niet op zo'n lijst staan, ik denk dan bijvoorbeeld aan kado'tjes voor de kindjes aan de kerk of zo persoonlijke zaken, waar niet steeds iedereen aan denkt...
Dan zijn we al met 3 op 16/04/2011 fijn! voorlopig zijn wij vooral met uitnodigingen bezig en afspraken met de priester. ik gebruik ook een lijst via internet en vul dan aan met dingen als ik aan iets denk. Maar er zal zeker nog veel boven komen waar ik nog niet aan gedacht heb...
Waw, zo grappig! Het is dan ook een prachtig mooie datum he! Wat denken jullie van het weer, in welke mate houden jullie hier rekening mee voor jullie kleed en de kleren van de kindjes? Hebben jullie een regenplan?